// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷

بازی Crazy Taxi جدید جهان باز و چندنفره خواهد بود

شرکت سگا در جدیدترین ویدیو مربوط‌به توسعه نسخه بعدی بازی Crazy Taxi اعلام کرد که این اثر جهان باز خواهد بود.

تیم سازنده نسخه جدید بازی Crazy Taxi در جدیدترین ویدیو منتشر شده توسط شرکت سگا از جهان‌باز شدن این اثر خبر دادند. آن‌ها اعلام کردند که تغییر بازی از یک اثر تک‌نفره به تجربه آنلاین چندنفره و لایو سرویس امری پیچیده بوده است، اما روند ساخت بازی همچنان به‌خوبی پیش می‌رود. این ویدیو همزمان با ارائه توضیحات توسط بخش‌های مختلف تیم سازنده، قسمت‌های مختلف بازی، ماشین‌ها، مودها و ظاهر این اثر را به تصویر می‌کشد.

سازندگان در این ویدیو از شهر و محیط بازی صحبت می‌کنند و مدعی می‌شوند که طراحی آن تجربه‌ای واقع‌گرایانه و آزاد را ارائه می‌دهد. بازیکن‌ها می‌توانند با انجام فعالیت‌های مختلف به گشت‌وگذار در «محیطی شبیه به یک شهربازی» بپردازند. این تریلر بخش‌هایی از یک تعقیب و گریز با پلیس، مودهای نمایشی و انجام فعالیت‌های مختلف توسط بازیکن‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. سگا تأکید کرد که امکان طراحی و شخصی‌سازی ماشین در بازی وجود خواهد داشت و باتوجه‌به تصاویر مدل‌های مختلف شخصیت‌های بازی، می‌توان احتمال داد که پلیرها همچنین می‌توانند به‌صورت پیاده در محیط حرکت کنند.

درنهایت این ویدیو را می‌توان یک کمپین استخدامی درنظر گرفت؛ چرا که همزمان با توضیح بخش‌هاش مختلف تیم سازنده در مورد نحوه عملکرد در روند توسعه، رئیس این استودیو گروه‌های مشتاق را به همکاری در سگا دعوت کرد.

دانلود از آپارات


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده