// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶

تریلر جدید Terminator: Survivors گیم‌ پلی و مبارزات بازی را نمایش می‌دهد

استودیو Nacon‌ همزمان با انتشار ویدیو جدیدی از پشت صحنه روند ساخت Terminator: Survivors، از جزئیات گیم‌پلی و مبارزات این بازی پرده برداشت.

بازی Terminator: Survivors که در دنیای ترمیناتور و پس از حوادث روز داوری جریان دارد، توجه بسیاری از طرفداران این مجموعه را به‌خود جلب کرده است. استودیو Nacon‌ همزمان با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی، با انتشار تریلرهای مختلف از جزئیات ترمیناتور رونمایی می‌کند. در جدیدترین تریلر بازی پشت‌صحنه روند توسعه بازی Terminator: Survivors نمایش داده می‌شود.

اعضای تیم سازنده از جزئیات بازی و ایده خود پیرامون موقعیت ترمیناتور صحبت کردند؛ موقعیتی که باعث شد تا آن‌ها سبک بقا را برای بازی انتخاب کنند. آن‌ها اعلام کردند که این نسخه بازی از دو سری اول فیلم الهام گرفته است. یکی از دشمنانی که این استودیو برای بازی درنظر گرفته است ترمیناتور T-800 است؛ دشمنی به تعقیب بازیکن‌ها می‌پردازد. تیم سازنده در ادامه از جزئیات مبارزات و مکانیزم‌های مخفی‌کاری و ارتباط‌ آن‌ها با مدیریت منابع، فرقه‌های مختلف انسانی در جهان بازی و T-800 که به شکار پلیرها می‌پردازد صحبت کردند.

بازی Terminator: Survivors در تاریخی نامعلوم روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین نسخه ارلی اکسس بازی در تاریخ ۳ آبان (۲۴ اکتبر) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده