نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳

کپکام یک استودیو تولید انیمیشن را خریداری کرد

کپکام، به‌تازگی بخشی از سهام استودیو تولید انیمیشن Minimum Studios را خریداری کرده است تا آن را به زیر مجموعه خود تبدیل کند.

کپکام با خرید ۲/۳ از سهام استودیو تولید انیمیشن Minimum Studios آن را به زیر مجموعه خود تبدیل کرد. این استودیو که در تایوان مستقر است، در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و تخصص آن در تولید انیمیشن برای توسعه بازی‌های ویدیویی است.

در بیانیه شرکت کپکام آمده است: «نقطه قوت Minimum Studios در تولید انیمیشن برای توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی خانگی برای مصرف‌کنندگان است و این استودیو سابقه همکاری در بازی‌های مهم کپکام را در گذشته دارد. کپکام تصمیم گرفت تا این استودیو را به منظور تقویت پایدار قابلیت‌های توسعه‌ای و فناوری خود و با هدف دستیابی به برنامه بلندمدت مدیریت خود برای فروش سالانه ۱۰۰ میلیون واحد بازی به زیرمجموعه خود تبدیل کند.»

استودیو Minimum Studios پیش از این روی انیمیشن‌های کات‌سین و درون بازی آثار مهمی از کپکام از جمله بازی Resident Evil Village، ریمیک بازی Resident Evil 4 و بازی Dragon’s Dogma 2 کار کرده است. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳، این استودیو به منظور گسترش دفتر دوم خود را افتتاح کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده