نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Resident Evil 9 کارگردانی باسابقه دارد

شرکت کپکام به‌طور رسمی تأیید کرد که بازی Resident Evil 9 در دست توسعه است و کوشی ناکانیشی سکان هدایت این نسخه را در دست دارد.

شرکت کپکام پس از شایعه‌های فراوان نهایتا تأیید کرد که بازی Resident Evil 9 در دست تولید قرار دارد. کوشی ناکانیشی، کارگردان Resident Evil 7 و Resident Evil Revelations در جریان شوکیس تابستانی Capcom Next تأیید کرد که نسخه بعدی مجموعه مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و برای کارگردانی این بازی باز خواهد گشت.

کوشی ناکانیشی اعلام کرد که درحال‌حاضر نمی‌تواند جزئیات بیشتری از رزیدنت ایول ۹ را با طرفدارها به اشتراک بگذارد، اما این بازی نسخه اصلی بعدی مجموعه خواهد بود: «مشغول تولید رزیدنت ایول جدیدی هستیم. تصمیم‌گیری درباره آینده مجموعه پس از نسخه هفتم واقعا دشوار بود، اما درنهایت ایده جالبی پیدا کردم که درواقع بسیار قابل‌توجه است. هنوز نمی‌توانم جزئیات دیگری را به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم برای کسب اطلاعات بیشتر هیجان‌زده باشید.»

بازی Resident Evil 9 (یا هر نام دیگری که درنهایت به نسخه بعدی اطلاق می‌شود) ظاهرا از سال ۲۰۱۸ در دست تولید است و طبق گزارش‌ها طولانی‌ترین چرخه توسعه و بیشترین بودجه مجموعه رزیدنت ایول را خواهد داشت. این بازی احتمالا از فناوری جهان-باز تازه موتور RE Engine استفاده می‌کند که در بازی Dragon’s Dogma 2 معرفی شد.

گزارش‌های اخیر حاکی از این بودند که بازی Resident Evil 9 با تأخیر داخلی مواجه شده است و اکنون برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است. علاوه‌براین ظاهرا کپکام تصمیم گرفته است تا به‌جای رزیدنت ایول ۱ و رزیدنت ایول ۵ روی ریمیک Resident Evil Zero و Resident Evil – Code: Veronica کار کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده