نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰

تاریخ انتشار Dead Rising Deluxe Remaster اعلام شد

شرکت کپکام در شوکیس Capcom Next با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Dead Rising Deluxe Remaster رونمایی کرد.

کپکام اخیرا با معرفی ناگهانی بازی Dead Rising Deluxe Remaster طرفدارها را غافل‌گیر کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این ناشر ژاپنی جزئیات بیشتری از این نسخه را در شوکیس خود منتشر کرده است.

توسعه‌دهندگان Dead Rising Deluxe Remaster اعلام کردند که این نسخه بیشتر به یک ریمیک شباهت دارد. این بازی مکانیک‌ها و هسته اصلی دد رایزینگ را حفظ می‌کند و درعین‌حال انیمیشن‌های مبارزات را دست نخورده باقی می‌گذارد، اما بازیکن‌ها می‌توانند انتظار تغییرات، اصلاحات و بهینه‌سازی سایر بخش‌های بازی را داشته باشند.

این شامل پیشرفت گرافیکی بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی RE Engine می‌شود؛ درحالی‌که می‌توان انتظار بهبودهای کلی، تغییر رفتار کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) و بهینه‌سازی تجربه را در این نسخه داشت. بازی Dead Rising Deluxe Remaster از رزولوشن 4K و صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت ذخیره خودکار است.

شرکت Capcom در نظر دارد تا بازی Dead Rising Deluxe Remaster را در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار دهد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده