نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸

جی تی ای ۶ ویژگی جذاب سن اندریاس را به ارث می‌برد

بازی GTA 6 احتمالا مانند Grand Theft Auto: San Andreas دارای سیستم افزایش و کاهش وزن خواهد بود.

شرکت راک‌استار اکنون با تمام قوا روی توسعه Grand Theft Auto 6 کار می‌کند تا این بازی را در پاییز ۲۰۲۵ تقدیم گیمرها کند. این نسخه با فاصله یک دهه از نسخه قبلی روانه بازار می‌شود که همین موضوع باعث افزایش تقاضا و انتظارات طرفدارها شده است. نظر به اینکه بازی GTA San Andreas اغلب به‌عنوان بهترین نسخه این مجموعه در نظر گرفته می‌شود، بسیاری از بازیکن‌ها امیدوار هستند که جی‌تی‌ای ۶ عناصر مختلفی از این نسخه را قرض بگیرد.

بازی Grand Theft Auto: San Andreas امکان شخصی‌سازی هیکل سی‌جی را برای بازیکن‌ها فراهم کرد. در این بازی خوردن غذا و رفتن به باشگاه تأثیر قابل‌توجهی بر فیزیک بدن این کاراکتر داشت و گیمرها را برای رسیدن به تناسب اندام به ورزش تشویق می‌کرد. چند سال پیش نشانه‌هایی از سیستم افزایش و کاهش وزن در اطلاعات لورفته از بازی جی تی ای ۶ رؤیت شد و باشگاه‌ها و ورزش کُشتی به‌عنوان فعالیت‌های قابل انجام در فایل‌های فاش‌شده ذکر شده بودند.

کلیپ‌های لورفته GTA 6 فیزیک بدنی متفاوت جیسون و لوسیا را نشان می‌دادند. در یکی از کلیپ‌ها جیسون در مقایسه با سایر ویدیوها بسیار عضلانی‌تر به‌نظر می‌رسید و تناسب اندام بیشتر لوسیا در برخی از کلیپ‌ها کاملا مشهود بود. ظاهرا این دو کاراکتر می‌توانند تغییراتی مشابه CJ داشته باشند و اعمال گیمرها بر ظاهر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. این مکانیک در نسخه‌های اخیر جی‌تی‌ای غایب بود، اما بازگشت آن احتمالا امکان شخصی‌سازی بیشتر کاراکترها را فراهم می‌کند.

بازی GTA 6 در زمان عرضه دردسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود. مدتی قبل استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اعلام کرد که احتمال تأخیر جی‌تی‌ای ۶ بسیار اندک است: «امکان ناتوانی در عرضه به‌موقع آثار در این صنعت وجود دارد و ما نیز از آن مصون نیستیم، اما بسیار به عرضه بازی در موعد مقرر اطمینان داریم.»


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده