نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹

نینتندو به دنبال جلوگیری از سوءاستفاده و احتکار کنسول سوییچ ۲ است

نینتندو معتقد است بهترین راه برای جلوگیری از احتکار کنسول جانشین نینتندو سوییچ، تولید تعداد کافی از همان ابتدا است.

در جلسه پرسش و پاسخ سالیانه سهامداران، از مدیران اجرایی شرکت نینتندو سوال شد که با توجه به صحبت‌های سال گذشته در مورد جلوگیری از فروش مجدد کنسول بعدی، چه اقداماتی برای جلوگیری از این کار در نظر گرفته‌اند. شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو در پاسخ گفت که برنامه اصلی شرکت برای مبارزه با احتکار، اطمینان از این است که بازیکنان مجبور به مراجعه به واسطه‌ها نشوند، زیرا آن‌ها می‌توانند کنسول را مستقیما از فروشگاه‌های خرده‌فروشی خریداری کنند.

فوروکاوا اعلام کرد که به‌عنوان اقدامی در برابر احتکار، این شرکت معتقد است مهم‌ترین اقدام تولید تعداد کافی کنسول برای برآورده کردن تقاضای مشتریان است. علاوه‌براین، او گفت که نینتندو با در نظر گرفتن شرایط هر منطقه، در حال بررسی اقدامات دیگری نیز است. رئیس شرکت نینتندو همچنین خاطرنشان کرد که کمبود تراشه نیمه‌هادی که در سال‌های اخیر بر توانایی تولید سخت‌افزار جدید توسط شرکت‌های متعددی تأثیر گذاشته بود، دیگر مشکلی محسوب نمی‌شود.

او توضیح داد: «سال گذشته و سال قبل از آن، به دلیل کمبود قطعات نیمه‌رسانا، قادر به تولید تعداد کافی از کنسول نینتندو سوئیچ نبودیم، اما اکنون این مشکل برطرف شده است. درحال‌حاضر، ما فکر نمی‌کنیم که کمبود قطعات تأثیر قابل توجهی بر تولید مدل بعدی کنسول داشته باشد.»

نینتندو مدتی پیش تأیید کرد که کنسول بعدی خود را در سال مالی جاری معرفی خواهد کرد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که حداکثر تا پایان ماه مارس ۲۰۲۵ شاهد رونمایی از این سخت‌افزار باشیم.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده