نویسنده: یاشار ظروفی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰

بازگشت Red Dead Redemption 2 به لیست پرفروش های استیم

بازی Red Dead Redemption 2 شش سال پس از عرضه، دوباره به لیست پرفروش‌ترین‌های استیم برگشت.

بازی Red Dead Redemption 2 اوایل امسال تبدیل به هفتمین بازی پرفروش تاریخ شد و خبری از کاهش فروش آن نیز نبود. این بازی به عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ صنعت بازی، همچنان یک تجربه خاص برای گیمرها به حساب می‌آید. پایگاه طرفداران این بازی همچنان درباره جزئیات آن صحبت می‌کنند و مشتاقانه منتظر یک اتفاق جدید در آن هستند. با وجود اینکه راک استار هنوز هیچ محتوای جدیدی به این بازی اضافه نکرده، گیمرها هنوز در حال بازی کردن و لذت بردن از همان محتوای اولیه بازی هستند.

بازی «رد دد ردمپشن ۲» دوباره به لیست ۱۰ بازی پرفروش استیم برگشته و این موضوع از آن جایی جالب است که بدانیم حدود شش سال از عرضه آن می‌گذرد و گیمرها هنوز دست از تجربه آن برنداشته‌اند.

لیست پرفروش ترین بازی های استیم در تخفیفات تابستانی 2024

البته تخفیف بزرگ راک استار بر روی این بازی نیز بر فروش مجدد آن کم تاثیر نداشته. این بازی در تخفیفات تابستانی استیم یکی از کمترین برچسب‌های قیمتی تاریخ خود را تجربه می‌کند و همین باعث شده است تا آخرین عنوان عرضه شده از راک استار، جایگاه هفتم در لیست پرفروش‌ترین‌های استیم را کسب کند.

بازی RDR2 اکنون بین دو عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ و ویچر ۳، دو بازی جهان باز محبوب دیگر، شانه به شانه در حال رقابت در این لیست است. هر چند که بسیاری از گیمرها حتما تا الان این بازی بی‌نظیر را تجربه کرده‌اند اما با توجه به اینکه راک استار همچنان قابلیت پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه در جریان گیم‌پلی را برای این بازی در نظر نگرفته است، می‌توان گفت که برچسب قیمتی ۱۴/۹۹ دلاری آن بعد از تخفیف، ارزش خرید آن را بسیار بالا برده است.

رد دد ردمپشن ۲ با نظر گیمرها و منتقدان و با توجه به طراحی بی‌نظیر جهان باز و همچنین روایت کم‌نظیر خود، بهترین دنباله از یک مجموعه در تاریخ ویدیوگیم به حساب می‌آید و اکنون بهترین زمان برای گیمرهایی است که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اند تا بتوانند در این فرصت باقیمانده تا عرضه GTA VI، در داستان زندگی آرتور مورگان دوست‌داشتنی و رفقایش غوطه‌ور شوند و لذت ببرند.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده