// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

بازی Halo جدید توسط سازنده با سابقه مجموعه ساخته می‌شود

به‌نظر روند توسعه جدیدترین نسخه از سری Halo شروع شده است و یکی از اعضای باسابقه بانجی مدیریت آن را برعهده گرفته است.

با اینکه هنوز ساخت نسخه بعدی Halo تایید نشده است، اما آگهی‌های شغلی اخیر 343 اینداستریز نشان‌دهنده شروع توسعه پروژه جدید آن‌ها بود. کار این تیم با Halo: The Master Chief Collectin تمام شده است و اکنون می‌خواهند درکنار ادامه پشتیبانی‌از هیلو اینفینیت، تجربه جدیدی را بسازند.

حالا در لینکدین اطلاعاتی از نسخه بعدی هیلو فاش شده است و ظاهرا یکی‌از کارمندان سابق استودیو بانجی روند مدیریت آن را دست گرفته است. بانجی اولین سازنده این سری بود و جدیدترین ساخته آن‌ها سری Destiny است که یکی‌از محبوب‌ترین شوترهای اول‌شخص بازار است. در پروفایل لینکدین دن نیادی آمده است: «در حال کارگردانی یک بازی از هیلو و پس دادن بمب به کاوننت هستم.»

نیادی در ماه آوریل به‌عنوان توسعه‌دهنده ارشد به استودیو ۳۴۳ اینداستریز پیوسته بود. او قبلا سابقه کار در استودیو بانجی و Creative Assembly را دارد. نیادی نزدیک‌به ۱۰ سال روی دستینی کار کرده است. با اینکه او از خالقان هیلو نبود، اما همین سابقه کار باعث شده است نیادی مهارت‌های لازم برای ساخت یک شوتر اول‌شخص عالی را داشته باشد.

کاراکترها و محیط بازی Halo Infinite

لیک‌های اخیر حاکی‌از ساخت ریمیک Halo: Combat Evolved توسط ایکس باکس بود و ظاهرا این بازی برای پلی استیشن 5 هم منتشر خواهد شد، اما بعید است نیادی در این پروژه دخیل باشد؛ زیرا گفته می‌شود او روی تجربه جدیدی از هیلو کار می‌کند.

بازی Halo Infinite امسال سه‌ساله خواهد شد و دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. طرفداران زیادی منتظر بازی جدید ۳۴۳ اینداستریز هستند و باید ببینیم چه‌زمانی اخبار این پروژه منتشر خواهند شد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده