نویسنده: علیرضا محمدی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸

فصل اول بازی XDefiant معرفی شد

یوبیسافت با انتشار چند تریلر از فصل اول بازی XDefiant رونمایی کرد و جزئیات آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

فصل اول XDefiant در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) عرضه می‌شود و نقشه‌ها، سلاح‌ها و گروه جدیدی به نام GSK را به بازی اضافه می‌کند. GSK برای طرفداران بازی Rainbow Six آشنا است. این گروه از سیم‌های برقی برای ایمن کردن یک نقطه یا سیستم دفاع فعال برای سرنگونی مواد منفجره استفاده می‌کند.

گروه GSK می‌تواند یک Flashshield را برای محافظت از تیم مستقر کند. کلاه‌های بالستیک نیز وجود دارند و باعث کاهش آسیب ضربه به سر می‌شوند. محتویات دیگر شامل تفنگ LVOA-C، یک تفنگ تک‌تیرانداز جدید و شاتگان Sawed-off است. بازیکنان همچنین می‌توانند به اسکین‌های جدیدی برای سلاح‌های خود دسترسی داشته باشند.

همچنین سه نقشه جدید وجود دارد. مپ Clubhouse از همان ابتدا در دسترس است؛ درحالی‌که نقشه‌های Daytona و Rockefeller در اواخر فصل همراه‌با حالت پرچم (Capture the Flag) به بازی اضافه می‌شوند. کاپتان، ایزلدا، گرین و استارک نیز اسکین‌های جدیدی را به وسیله بتل پس دریافت خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به تریلرهای زیر مراجعه کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

بازی XDefiant برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است و تعداد کاربران آن چندی پیش از مرز ۱۱ میلیون عبور کرد. نظر شما کاربران زومجی درباره فصل اول این بازی چیست؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده