نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

احتمال حضور شخصیت اسکورپیون بازی Mortal Kombat در بازی MultiVersus

مدیر روابط اجتماعی Player 1st Games در پست توییتری جدیدی خود به احتمال حضور کاراکتر اسکورپیون از بازی Mortal Kombat در MultiVersus اشاره کرد.

پست جدید Player 1st Games در توییتر در پاسخ یک پست ساخته شده توسط طرفداران منتشر شده است که یک کانسپت هنری را از حضور شخصیت Scorpion بازی Mortal Kombat در بازی MultiVersus نشان می‌دهد. این پست فقط شامل یک ایموجی «چشم» می‌شود، اما نشان می‌دهد که طرفداران باید انتظار اخبار مرتبطی را در اینباره داشته باشند.

از آنجایی که شرکت Warner Bros مالک استودیوی NetherRealm است و Warner Bros. Games ناشر بازی MultiVersus محسوب می‌شود، این همکاری محتمل به نظر می‌رسد. در صورتی که Scorpion به جمع شخصیت‌های این بازی اضافه شود، می‌توان حضور دیگر شخصیت‌های Mortal Kombat مثل Sub-Zero را نیز در آن محتمل دانست.

مدیر روابط اجتماعی استودیوی Player 1st Games قبلاً هم سابقه‌ی ادعای موثق در خصوص اطلاعات غیررسمی این بازی را داشته است. او همین هفته هم ازطریق توییتر به شخصیت مورد انتظار Agent Smith با یک ایموجی «عینک آفتابی» اشاره کرده بود. MultiVersus امروز با انتشار تریلری با عنوان Agent Smith “Sounds Like Inevitability” به معرفی این شخصیت در بازی پرداخت. در نشست خبری اخیر Player 1st Games اعلام شد که ایجنت اسمیت در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲۳ ژوئیه ۲۰۲۴) به بازی MultiVersus اضافه می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند قفل این شخصیت را ازطریق تجربه بازی باز کنند یا درصورت‌نیاز آن را از فروشگاه بازی با پول واقعی بخرند.

بااین‌حال هنوز Player 1st Games رسماً این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است. اواخر ماه می بود که اطلاعات جدیدی در ارتباط با شخصیت‌های جدید این بازی فاش شد. شماری از این موارد شامل Daffy Duck و Samurai Jack و Candy Kingdom می‌شوند.

پست طرفداری از شخصیت Scorpion در بازی MultiVersus

اسکورپیون شخصیتی است که به‌عنوان یکی از هفت کاراکتر اصلی در نخستین قسمت مورتال کامبت معرفی شد و از آن زمان تا همین امروز اگر محبوب‌ترین شخصیت تمام این مجموعه نباشد بدون شک یکی از سه شخصیت محبوب این جهان تلقی می‌شود. اسکورپین در روند داستانی این جهان به‌عنوان یک شبح بازگشته از مرگ حضور دارد که در مسیر گرفتن انتقام خودش از دشمنانش تمام تلاشش را به‌کار می‌گیرد. محبوبیت اسکورپین به‌قدری زیاد است که نه‌تنها درمیان طرفداران MK بسیار محبوب است که در خارج از این جهان هم حضور پررنگی داشته و می‌توانیم به حضور او در جهان سینمایی دی‌سی درکنار شخصیت هایی مانند بتمن و سوپرمن اشاره کنیم.

نسخه Early Access بازی MultiVersus در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شد، اما شرکت برادران وارنر در سال ۲۰۲۳ تصمیم به حذف این نسخه از فروشگاه‌ها گرفت. نسخه نهایی بازی در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ مه ۲۰۲۴) به کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه یافت. در این نسخه مراحل و کاراکترهای تازه، حالت PvE، جلوه‌های بصری بهبودیافته و بهبود عملکرد به بازی افزوده شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده