نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰

بازی The First Descendant با استقبال گیمرها مواجه شد

بازی لوتر-شوتر رایگان The First Descendant رکورد جدیدی در زمینه تعداد کاربر همزمان در استیم ثبت کرده است.

بازی The First Descendant استودیو Nexon پس از گذشت سه سال از معرفی اولیه نهایتا دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این بازی در زمان عرضه با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، اما با استقبال گیمرها مواجه شده است. همان‌طور که پایگاه SteamDB نشان می‌دهد، این بازی به ۲۲۹ هزار و ۲۵۷ هزار کاربر همزمان در استیم دست یافته است.

بازی The First Descendant در رتبه اول پرفروش‌ترین آثار استیم قرار گرفته است که باتوجه‌به تخفیف بازی‌های بزرگی نظیر Elden Ring و Baldur’s Gate 3 دستاورد چشم‌گیری است. با اینکه این بازی لوتر-شوتر رایگان به چنین موفقیت‌هایی دست یافت، واکنش گیمرها ضدونقیض است و تنها ۴۲ درصد کاربران نظر مثبتی نسبت‌به محصول دارند.

بسیاری از کاربران از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و مشکلات عملکرد The First Descendant شکایت دارند و گیم‌پلی بازی را «بدتر» از Warframe و Destiny 2 توصیف می‌کنند. بااین‌حال کار استودیو نکسون با این بازی تمام نشده است و برای انتشار محتوای پس از عرضه جدیدی نظیر باس‌های کلوسوس و سلاح‌ها در آینده برنامه دارد.

بازی The First Descendant نه‌تنها برای کامپیوتر منتشر شد، بلکه درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده