نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴

Call of Duty احتمالا برای کراس‌اور ددپول و ولورین آماده می‌شود

این احتمال وجود دارد که به‌زودی شاهد کراس‌اور Call of Duty و فیلم مورد انتظار Deadpool & Wolverine‌ باشیم.

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ قرار است این ماه اکران شود و به نظر می‌رسد Call of Duty قصد دارد از این موج هیجان استفاده کند. فیلم Deadpool & Wolverine در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) روی پرده سینماها می‌رود و احتمالا قرار است شاهد حضور شخصیت‌های آن در بازی Call of Duty Modern Warfare 3، بازی Warzone و بازی Warzone Mobile باشیم.

اینطور که Dot Esports اشاره کرده است، کاربری به نام Crashfty اخیرا چند ویدیوی عجیب و غریب را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است که یادآور شخصیت محبوب ددپول با دیالوگ‌های شوخ‌طبعانه‌اش هستند. این ویدیوها حرکات تمام‌کننده جدیدی را برای Call of Duty به نمایش می‌گذارند که با استفاده از مدل‌های آماده اجرا شده‌اند. نکته جالب اینجا است که صحنه‌های به تصویر کشیده شده، کشتن فردی دیگر به شیوه‌ای کاملا احمقانه و شاد را نشان می‌دهد، که ددپول استاد انجام آن است. از طرف دیگر، هیچ اشاره‌ای به حضور ولورین در این صحنه‌ها نشده است.

همکاری‌های مارول با بازی‌ها یک موفقیت تضمینی است و Fortnite بزرگ‌ترین نمونه از آن است. علاوه‌براین، همکاری ددپول و ولورین یک رویداد مهم به شمار می‌رود، زیرا نه‌تنها شاهد بازگشت هیو جکمن برای ایفای نقش مجدد ولورین هستیم، بلکه فیلم Deadpool & Wolverine قرار است نقش مهمی در احیای دنیای سینمایی مارول که در چند سال اخیر افت و خیزهای فراوانی را تجربه کرده است، داشته باشد. به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی فصل بعد Call of Duty بهترین پنجره برای معرفی این همکاری باشد، زیرا تقریباً همزمان با تاریخ اکران فیلم آغاز می‌شود.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده