نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ انتشار بازی SWORD ART ONLINE Fractured Daydream اعلام شد

شرکت بندای نامکو با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی SWORD ART ONLINE Fractured Daydream رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بندای نامکو با پخش تریلر داستانی جدیدی از زمان انتشار بازی SWORD ART ONLINE Fractured Daydream رونمایی کرده است. این بازی در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ (۴ اکتبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. اکنون می‌توان هر سه نسخه استاندارد، دیلاکس و پریمیوم بازی را به‌شکل دیجیتالی پیش-خرید کرد.

در این بازی ماجراجویی چندنفره بزرگ مقیاس که در یک دنیای مجازی جریان دارد، سیستم گالاکسیا از کنترل خارج می‌شود و شکافی در زمان و مکان ایجاد می‌کند. این حادثه به خلق دنیای جدیدی منجر می‌شود که تلفیق جهان‌ها و خطوط زمانی را به‌دنبال دارد. کاراکترهای مختلف مجموعه Sword Art Online در این دنیای ناشناخته به حال خود رها می‌شوند، اتحادهای غیرمنتظره‌ای شکل می‌دهند و به تجدید خاطرات می‌پردازند تا خط زمانی را به روال عادی بازگردانند.

گیمرها با انتخاب یکی از کاراکترهای مورد علاقه خود از مجموعه Sword Art Online به پارتی‌های کو-آپ حداکثر ۲۰ نفره ملحق می‌شوند و در یورش‌ها و باس فایت‌های نفس‌گیر شرکت می‌کنند که هر یک در دستیابی به پیروزی نقش خواهند داشت. کسانی که نسخه Deluxe و نسخه Premium را به‌شکل دیجیتالی پیش‌خرید می‌کنند، قادر خواهند بود تا سه روز زودتر از سایر بازیکن‌ها به تجربه بازی SWORD ART ONLINE Fractured Daydream بپردازند.

تماشای ویدیو در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده