نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵

تریلر جدید Cataclismo تعویق دسترسی زودهنگام بازی را اعلام می‌کند

با اعلام استودیو Digital Sun تاریخ دسترسی زودهنگام Cataclismo تا اواخر ژوئیه به تعویق افتاده است.

بازی برج دفاعی و استراتژی Cataclismo جدیدترین محصول در حال توسعه استودیو دیجیتال سان به شمار می‌آید که تاریخ انتشار آن در رویداد PC Gaming Show اعلام شد. حال استودیو سازنده تایید کرد تاریخ عرضه ارلی اکسس این بازی تا روز ۱ مرداد ۱۴۰۳ (۲۲ ژوئیه ۲۰۲۴) به تعویق افتاده است.

استودیو دیجیتال سان در یک پست انجمن استیم توضیح داد این زمان اضافی به سازندگان فرصت می‌دهد همه‌چیز را برای عرضه موفقیت‌آمیز نسخه دسترسی زودهنگام فراهم کنند. سازنده در ادامه خاطرنشان کرد بااینکه توسعه بازی Cataclismo به‌خوبی پیش می‌رود و نسبتا پیشرفت خوبی داشته است، اما عرضه آن به‌صورت دسترسی زودهنگام برای اطمینان از قرار گرفتن نسخه نهایی در بالاترین سطح کیفی ممکن ضرورت دارد.

نسخه دسترسی زودهنگام Cataclismo شامل بخش آموزشی و یازده مرحله کمپین است که در دو بیوم متفاوت ارائه می‌شوند. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند به حالت Skirmish شامل دو مرحله و بیوم درکنار نقشه‌های رویه‌ای تولید شده در حالت Endless دسترسی داشته باشند. علاوه‌براین حالت Level Editor در نسخه دسترسی زودهنگام گنجانده شده است تا بازیکن‌ها بتوانند مراحل و نقشه‌هایی که خلق کرده‌اند را با یکدیگر به اشتراک گذارند.

دیجیتال سان به خریداران قول داده است به‌مرور زمان بیوم‌ها و ویژگی‌های بیشتری را به بازی Cataclismo اضافه کند. همچنین می‌توان انتظار اضافه شدن مراحل جدید به کمپین و محتوای بیشتر برای حالت Endless را داشت.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده