نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷

صداپیشه شخصیت اصلی Dead Rising Deluxe Remaster تغییر کرده است

صداپیشه شخصیت اصلی بازی Dead Rising می‌گوید کپکام از او برای صداگذاری مجدد فرانک وست در نسخه Deluxe Remaster دعوت نکرده است.

شرکت کپکام به‌تازگی از بازی Dead Rising Deluxe Remaster رونمایی کرد تا طرفداران سری زامبی‌کشی خود را هیجان‌زده کند. بااین‌حال طرفداران قدیمی مجموعه پس از تماشای تریلر رونمایی متوجه شدند صدای فرانک وست، شخصیت اصلی بازی نسبت‌به نسخه اورجینال بازی دد رایزینگ سال ۲۰۰۶ تغییر کرده است. حالا ترنس جی روتولو، صداپیشه شخصیت اصلی در بازی اورجینال Dead Rising تایید کرد کپکام از او برای صداپیشگی دوباره فرانک وست در نسخه Deluxe Remaster دعوت نکرده است.

روتولو دراین‌باره افزود: «پاسخ سوال شما این است که من جوابی ندارم. تنها چیزی‌که می‌توانم بگویم این است که از هر فرصتی برای کمک به بازگشت فرانک تشکر می‌کنم. وظیفه یک صداپیشه این است که در زمان نیاز بهترین عملکرد خود را اجرا کند و پس از کامل شدن پروژه به سمت ماموریت بعدی برود. ساده بگویم من به این ماموریت جدید دعوت نشدم و دلیل آن به تصمیم سازندگان مربوط است.»

بازی Dead Rising Deluxe Remaster در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده