نویسنده: یاشار ظروفی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷

موج تازه اخراج کارمندان مایکروسافت در راه است

تعدادی از کارمندان مایکروسافت در شبکه‌های اجتماعی خبر از اخراج خود دادند. تعداد دقیق اخراجی‌ها هنوز مشخص نیست.

به‌نظر می‌رسد که موج ناراحت‌کننده اخراج و تعدیل در صنعت بازی قرار نیست به اتمام برسد. زمان زیادی از هزاران اخراجی مایکروسافت در چند وقت اخیر در بخش‌های مختلف ایکس باکس نگذشته است که دوباره خبر از موج جدید اخراج در این بخش به گوش می‌رسد.

در ماه می اخیر براساس یک گزارش گفته شد که احتمالا موج تعدیل ایکس باکس به پایان نرسیده است و قرار است تا در جریان بازسازی ساختار مایکروسافت گیمینگ، موج دیگری از اخراج و تعدیل در ماه ژوئیه نیز در راه باشد. تام وارن، عضو ارشد تحریریه The Verge در پستی در شبکه اجتماعی X خبر داد که در این هفته موج تعدیل نیرو دیگری در راه است.

خانم جسی بردی که یکی از اعضای بخش ایکس باکس بود، در صفحه خود در ایکس اعلام کرد که همکاری او با مایکروسافت به پایان رسیده است و مدیران ارشد خبر تعدیل او را زمانی اعلام کردند که وی در تعطیلات بوده است. پس از پست خانم بردی درباره تعدیل خود، بسیاری از کارمندان مایکروسافت و به‌طور مشخص گروه ایکس باکس، در شبکه‌های اجتماعی مختلف خبر از اخراج خود دادند.

شرکت مایکروسافت

با بررسی افرادی که این خبر را اعلام کردند می‌توان گفت که این بار طیف گسترده‌تری از کارمندان در بخش‌های مختلف ایکس باکس هدف این موج اخراج قرار گرفته‌اند. مایکروسافت که اخیرا خبر از تعطیلی دو استودیو تانگو گیم‌ورکز و آرکین آستین داده بود با انتقادات زیادی مواجه شده بود. هنوز مشخص نیست که در این موج چند نفر از کارمندان مایکروسافت اخراج شده‌اند و انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر شود.

بیانیه اخیر فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس هم کمکی به بهبود شرایط موجود نکرد و پاسخ قانع‌کننده‌ای در آن نبود. اسپنسر در این بیانیه اعلام کرده است: «من در حال چرخاندن یک کسب‌و‌کار هستم و اتخاذ تصمیمات دشوار، بخشی از کار من است. شاید این موج اخراج هم بخشی از همین تصمیمات دشوار باشد».

نظر شما درباره موج اخراج در ساختار مایکروسافت چیست؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده