نویسنده: یاشار ظروفی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به‌زودی به گیم پس می‌آید

به‌زودی بازی‌های بیشتری از اکتیویژن از جمله Crash Bandicoot N. Sane Trilogy راهی ایکس باکس گیم پس خواهند شد.

eXtas1s، افشاگر شناخته شده با انتشار پستی در فروم eXputer خبر داد که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به‌زودی و احتمالا در ماه آگست امسال به سرویس گیم پس ایکس باکس اضافه خواهند شد. رسانه ویندوز سنترال نیز با منابعی که در تیم ایکس باکس دارد، این خبر را تایید و اعلام کرد که طرفداران مجموعه بندیکوت می‌توانند در هفته‌های آتی این سه‌گانه جذاب را روی گیم پس تجربه کنند.

طبق پستی که این افشاگر منتشر کرده است، ریمیک نسخه‌های اول و دوم بازی Tony Hawk و همچنین سه‌گانه Spyro Reignited نیز به‌زودی به گیم پس اضافه می‌شوند اما مشخص نیست که انتشار آن‌ها با کرش بندیکوت همزمان می‌شود یا خیر.

ماجراجویی اسپایرو در بازی Spyro Reignited Trilogy

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy درواقع نسخه ریمستر از سه عنوان این مجموعه است که توسط استودیو ناتی داگ ساخته شده بود و بعدا توسط استودیو ویکاریوس ویژن که حالا بخشی از تیم بلیزارد آلبانی است، ریمستر شد. سه‌گانه N.Sane سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد و یک سال بعد برای کنسول ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر پورت شد.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بعد از دیابلو ۴، دومین عنوان از عناوین منتشر شده توسط اکتیویژن بلیزارد کینگ است که پس از پیوستن این گروه به زیرمجموعه‌های بازی‌سازی ایکس باکس در اکتبر ۲۰۲۳، روی گیم پس منتشر می‌شود. همچنین بازی Call of Duty: Black Ops 6 از روز عرضه در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) روی سرویس گیم پس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر خود را درباره این بازی‌ها با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده