نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳

سازنده RoboCop: Rogue City در حال ساخت یک بازی بزرگ جدید است

استودیو سازنده بازی RoboCop: Rogue City آگهی شغلی جدیدی را برای توسعه بازی آینده خود منتشر کرد.

استودیو لهستانی Teyon که با توسعه دو بازی Teyon RoboCop: Rogue City و Terminator: Resistance در میان بازیکن‌ها شناخته شده، توسعه پروژه جدید خود را شروع کرده است. این استودیو اخیرا آگهی شغلی تازه‌ای را پخش کرد تا نیروهای بیشتری برای توسعه بازی اکشن و نقش‌آفرینی آینده خود به خدمت بگیرد.

این آگهی شغلی برای استخدام برنامه‌نویس، طراح صحنه‌های سینمایی، طراح گیم‌پلی و طراح ارشد محیطی منتشر شده است. بازی آینده استودیو Teyon روی کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه می‌شود و با آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد. در این آگهی شغلی به مزیت‌های جالبی ازجمله فرصت کار روی مراحل اولیه یک پروژه جذاب تحت حمایت یک ناشر بزرگ یا فرصت کار با پلتفرم‌های کنسولی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس از روز اول کاری اشاره شده است.

لوگوی استودیو Teyon

حال طرفداران می‌خواهند بدانند بازی آینده سازنده RoboCop: Rogue City یک آی‌پی کاملا جدید خواهد بود یا از روی فرانچایزهای محبوب کنونی ساخته می‌شود. با نگاهی‌به فیلم‌های دهه هشتاد می‌توان احتمال توسعه یک بازی جدید از مجموعه Rambo را محتمل دانست.

استودیو Teyon با عرضه بازی RoboCop: Rogue City به موفقیت خوبی دست یافت و توانست بزرگ‌ترین عرضه تاریخ فعالیت شرکت انتشاراتی Nacon را رقم بزند. بااین‌وجود تیم سازنده تاکنون هیچ اشاره‌ای به توسعه دنباله یا بسته الحاقی برای این بازی نکرده‌ است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده