نویسنده: یاشار ظروفی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۷

یک حالت جدید و متفاوت به بازی Battlefield 2042 اضافه می‌شود

آپدیت جدید بازی Battlefield 2042 حاوی یک حالت چند نفره گروهی است که به مدت یک هفته در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ با اینکه از فهرست بازی‌های محبوب حال حاضر دنیا بسیار دور است و این شوتر اول شخص با سابقه نتوانسته یک پایگاه طرفداری مناسب برای خود دست و پا کند اما تیم توسعه‌دهنده استودیو DICE همچنان طبق برنامه خود برای پشتیبانی از این عنوان پس از عرضه، آپدیت‌های منظم آن را منتشر می‌کند. به‌عنوان بخشی از فصل هفتم و نهایی این بازی، استودیو دایس برنامه دارد تا به مدت محدود یک حالت جدید به بازی اضافه کند که احتمالا بازیکنان آن را شگفت‌زده می‌کند.

این حالت جدید که Outbreak نام دارد، فضایی شبیه به بازی Dead Space دارد و در آن زمانی‌که گروهی از بازیکنان در حال انجام عملیات استخراج و وظایف خاص خود هستند، انبوهی از مردگان متحرک به آن‌ها حمله می‌کنند. در تریلری که از این بازی منتشر شده می‌توانید لباس‌هایی شبیه به شخصیت آیزاک کلارک از بازی دد اسپیس را مشاهده کنید که احتمالا طرفداران این مجموعه علمی تخیلی و ترسناک را به وجد می‌آورد. حالت Outbreak بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۹ تیر) منتشر می‌شود و به مدت یک هفته در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

از آنجایی که هر دو مجموعه بتلفیلد و دد اسپیس متعلق به استودیو EA هستند و استودیو Motive نیز که جز تیم توسعه‌دهنده ریمیک دد اسپیس در سال گذشته بوده اوایل امسال به تیم توسعه‌دهندگان بتلفیلد پیوسته است، می‌توان گفت که کراس‌اور این دو بازی منطقی به‌نظر می‌رسد. از‌طرفی نیز ممکن است این کار بتواند توجه آن دسته از طرفدارانی را که از کراس‌اورهای قبلی بازی ناراضی بودند جلب کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، بازی جدید بتلفیلد در حال توسعه است و طبق شایعات و اخبار افشا شده، این بازی قرار است در اکتبر ۲۰۲۵ (مهر یا آبان ۱۴۰۴) عرضه شود.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده