نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۵

احتمال ساخت دنباله بازی Mortal Kombat: Shaolin Monks وجود دارد

خالق مجموعه Mortal Kombat به احتمال ساخته شدن بازی دنباله بازی Mortal Kombat: Shaolin Monks اشاره کرده است.

در طول سه دهه اخیر بازی‌های متعددی از مجموعه مورتال کامبت منتشر شده است، اما در سال‌های اخیر طرفداران برای یک بازی فرعی جدید در این سری اشتیاق دارند. آخرین بازی فرعی این مجموعه Mortal Kombat: Shaolin Monks بود که در سال ۲۰۰۵ برای پلی ‌استیشن 2 و ایکس باکس عرضه شد و با استقبال خوبی مواجه شد.

درحالی‌که طرفداران Mortal Kombat منتظر اخبار جدید از این سری محبوب هستند، شایعاتی داغ در فضای مجازی منتشر شده‌اند که خبر از ساخت یک بازی فرعی جدید می‌دهد. زمزمه‌ها حاکی از آن است که استودیو NetherRealm، سازنده مجموعه در حال کار روی دنباله بازی Mortal Kombat: Shaolin Monks است.

اد بون، خالق مورتال کامبت اخبار هیجان‌انگیزی را برای طرفداران این سری به اشتراک گذاشته است. او در صحبت‌های اخیر خود به ساخت دنباله‌ای برای بازی محبوب Mortal Kombat: Shaolin Monks اشاره کرده و گفته است که داستان این بازی در صورت ساخته شدن حول محور دو شخصیت محبوب اسکورپیون و ساب زیرو خواهد بود. او در این رابطه گفت: «بدون شک اگر (و نه زمانی‌که) یک بازی فرعی بسازیم، اسکورپیون و ساب-زیرو در آن حضور خواهند داشت.»

اد بون، خالق مورتال کامبت به تالار مشاهیر آکادمی علوم و هنرهای تعاملی

اگرچه صحبت‌های اد بون به‌طور قطعی ساخت Mortal Kombat: Shaolin Monks 2 را تأیید نمی‌کند، اما به گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون این بازی دامن می‌زند. این صحبت‌ها نشان می‌دهد که ندررلم به‌طور جدی به ساخت دنباله‌ای برای بازی Mortal Kombat: Shaolin Monks فکر می‌کند و احتمالا درحال‌حاضر در مراحل اولیه توسعه این بازی قرار دارد.

علاقه زیاد اد بون به Mortal Kombat: Shaolin Monks بر هیچکس پوشیده نیست. خالق مورتال کامبت بارها در صحبت‌های خود از این بازی فرعی محبوب یاد کرده و اشتیاق خود را برای ساخت دنباله‌ای از آن نشان داده است.

اگر گزارش‌های اخیر مبنی بر ساخت Shaolin Monks 2 صحت داشته باشند، این خبر می‌تواند نویدبخش اتفاقات هیجان‌انگیزی برای طرفداران مورتال کامبت باشد. عرضه یک بازی فرعی جدید فرصتی عالی برای تجربه‌ی Mortal Kombat با رویکردی متفاوت خواهد بود و می‌تواند طیف جدیدی از مخاطبان را به این سری جذب کند.

در سال‌های اولیه مجموعه Mortal Kombat، شاهد انتشار بازی‌های فرعی متعددی بودیم که تجربه‌ای متفاوت از مبارزات تن‌به‌تن را به ارمغان می‌آوردند. یکی از نمونه‌های برجسته‌ی این بازی‌ها، Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero بود که روی شخصیت ساب-زیرو در دوران جوانی‌اش تمرکز داشت و به‌عنوان اولین بازی فرعی این سری منتشر شد.

اگرچه بازی Mortal Kombat: Shaolin Monks 2 اولین بازی فرعی متمرکز بر ساب-زیرو نخواهد بود، اما می‌تواند تنوع جدیدی را به دنیای مورتال کامبت ببخشد. حضور اسکورپیون و ساب-زیرو، دو شخصیت محبوب این سری در داستان این بازی، هیجان آن را دوچندان می‌کند. رابطه پیچیده این دو شخصیت که در طی سال‌ها دستخوش تغییرات متعددی شده است، می‌تواند زمینه‌ساز داستانی جذاب و پرماجرا باشد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده