نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر Marvel Rivals مهارت‌های مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد

استودیو NetEase Games با پخش تریلر جدیدی از بازی Marvel Rivals به نمایش مهارت‌ها و لباس‌های جایگزین مرد عنکبوتی پرداخت.

بازی Marvel Rivals استودیو نت‌ایز گیمز در راه پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 است. این بازی شوتر چندنفره دارای ۲۱ کاراکتر ازجمله مرد آهنی، دکتر استرنج، پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی برای نمایش اسپایدرمن پخش شده است. این تریلر در طول تقریبا یک دقیقه به نمایش مهارت‌ها و لباس‌های جایگزین مرد عنکبوتی در مارول رایولز می‌پردازد.

مرد عنکبوتی به‌وسیله جابه‌جایی با تار و دیوارنوردی می‌تواند با سرغت زیادی تغییر مکان دهد و از سمت بالا به‌سوی دشمنان حمله کند. این تریلر به نمایش مبارزات دور و نزدیک اسپایدرمن نیز می‌پردازد. پیتر پارکر می‌تواند از تارها برای گرفتن دشمنان و کشیدن آن‌ها به سمت خود استفاده کند. لباس‌های جایگزین Spider-Punk و  Bombastic Bag-Man نیز در این تریلر به نمایش گذاشته می‌شوند، اما خبری از نمایش پوسته انحصاری Scarlet Spider نیست.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن‌ها درکنار مرد عنکبوتی می‌توانند کنترل کاراکترهای ونوم و پنی پارکر را در بازی Marvel Rivals در دست بگیرند. بتای خصوصی مارول رایولز در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲۳ جولای ۲۰۲۴) آغاز می‌شود و کاراکترهای Adam Warlock و Venom را به‌عنوان مبارزان قابل تجربه تازه دردسترس قرار می‌دهد. درحال‌حاضر تاریخ انتشار این ویدیوگیم مشخص نیست، اما استودیو NetEase Games اخیرا تأیید کرد که بازی از کراس-پلی پشتیبانی خواهد کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده