// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵

بازگشت بازی‌ های Transformers به فروشگاه های استیم و ایکس باکس

سری بازی Transformers ساخته شرکت اکتیویژن دوباره در دسترس کاربران فروشگاه استیم و ایکس باکس قرار گرفت.

به‌نظر می‌رسد که سری بازی Transformers که توسط شرکت Activision توسعه یافته است، به‌تازگی در فروشگاه‌های استیم و ایکس باکس فهرست شده است. این بازی‌ها با وجود اضافه شدن به فروشگاه‌های یادشده، هنوز خریداری آن‌ها امکان‌پذیر نیست. می‌توان انتظار داشت که اضافه شدن دوباره این آثار از بازی بزرگ دیگری خبر بدهد، اما هنوز بیانیه رسمی‌ای از این شرکت منتشر نشده است.

بازی‌های Transformers پیش‌تر از تمامی فروشگاه‌ها برداشته شدند و اکنون باری دیگر در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته‌اند. این سری بازی در فروشگاه ایکس باکس شامل Transformers: Fall of Cybertron ،Transformers: Rise of the Dark Spark، دنباله بازی War for Cybertron و Transformers: Devastation می‌شود؛ علاوه‌بر آثار یادشده فروشگاه استیم میزبان نسخه اصلی بازی War for Cybertron نیز هست.

باید درنظر داشت که تعدادی از کاربران مدعی شده بودند که پیش‌تر نیز این سری بازی روی فروشگاه وجود داشت، اما عده‌ای دیگر نظری متفاوت داشتند؛ باتوجه به این اختلاف نظرها می‌توان به این نتیجه رسید که مشکلات منطقه‌ای چنین مشکلی را در شبکه ایکس باکس به‌وجود آورده بود، اما اکنون همه کاربران استیم با تکیه بر اضافه شدن سری Transformers به فروشگاه معتقد هستند که اکتیویژن برنامه‌های بزرگی برای این مجموعه درنظر دارد. در نهایت این خبر همزمان با نبود امکان خرید بازی‌ها نمی‌تواند صحت ادعاهای طرفداران را تایید کند و باید تا اعلامیه‌های رسمی اکتیویژن منتظر بود.


منبع exputer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده