نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲

تأیید حضور پلی استیشن در نمایشگاه توکیو گیم شو

اخیرا تأیید شده است که پلی استیشن در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در توکیو گیم شو ۲۰۲۴ که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، حضور چشمگیری خواهد داشت. این رویداد که به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تاریخ TGS شناخته می‌شود، میزبان ۷۳۱ غرفه‌دار و ۳۱۹۰ غرفه خواهد بود. علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌توانند در محل نمایشگاه Makuhari Messe واقع در میهاما-کو، شهر چیبا، گردهم جمع شوند و از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین آثار صنعت بازی لذت ببرند.

درحالی‌که سونی در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۳ حضور داشت، غرفه این شرکت تنها میزبان بازی‌های مستقل بود. این در حالی است که غول‌های صنعت بازی ژاپن مانند کپکام و کونامی در میان شرکت‌کنندگان تأیید شده TGS 2024 حضور دارند و حضور پرقدرتی را در این رویداد رقم خواهند زد.

با نزدیک شدن به نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ که از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر (۵ تا ۸ مهر) برگزار خواهد شد، هنوز برنامه‌های سونی برای این رویداد به‌طور کامل مشخص نشده است. این در حالی است که بازی‌های بزرگ مورد انتظار این شرکت، مانند Astro Bot، تا زمان برگزاری TGS عرضه خواهند شد. با وجود این ابهامات، انتظار می‌رود TGS 2024 با حضور ۲۵۰ هزار بازدیدکننده، رویدادی شلوغ و پرهیجان باشد.

پس از عدم حضور در گیمزکام ۲۰۲۴، حضور پلی استیشن در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ تا چندی پیش در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. این در حالی است که آخرین حضور سونی در گیمزکام به سال ۲۰۱۹، پیش از شیوع ویروس کرونا و لغو رویدادهای حضوری این نمایشگاه، باز می‌گردد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده