نویسنده: علیرضا محمدی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸

منتظر یک شخصیت جدید در بازی Sonic X Shadow Generations باشید

وب‌سایت ژاپنی Sonic X Shadow Generation به وجود یک شخصیت جدید و قابل بازی اشاره دارد.

در وب‌سایت ژاپنی بازی Sonic X Shadow Generation عکس سه شخصیت سونیک، سونیک کلاسیک و شدو به وضوح دیده می‌شود؛ اما یک مربع خالی نیز وجود دارد که در زیر آن عبارت «به‌زودی» درج شده است. محل تصویر و طرح رنگی آن نشان می‌دهد که این شخصیت یک گونه از شدو خواهد بود.

بازی Sonic X Shadow Generations در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌های پلی استیشن شامل انیمیشن‌ها و کات‌سین‌های انحصاری خواهند بود.

سونیک و سونیک کلاسیک در بازی Sonic X Shadow Generation


شخصیت شدو در بازی Sonic X Shadow Generation

نسخه دیجیتال دلوکس این بازی به گیمرها امکان می‌دهد که سه روز زودتر آن را تجربه کنند. Sonic X Shadow Generations یک نسخه به‌روز شده و ارتقا یافته از بازی Sonic Generations به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. در بازی اورجینال، سونیک و دوستانش با نسخه قدیمی خود متحد می‌شوند تا دشمنان را شکست دهند.

این بازی از دو سیستم گیم‌پلی بهره می‌برد: گیم‌پلی «کلاسیک» که بیشتر به‌صورت ساید اسکرولر است و گیم‌پلی «مدرن» که جلوه‌ای سه‌بعدی به بازی می‌بخشد. نسخه جدید دارای تصاویر بصری ارتقا یافته و محتوای تازه برای سونیک و شدو خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده