نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید Warhammer 40,000 با محوریت سلاح Chainsword منتشر شد

تریلر جدید بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به سلاح اسطوره‌ای Chainsword و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 هنوز حدود دو ماهی تا زمان عرضه‌ی خود فاصله دارد. حالا استودیوی Focus Entertainment تریلر جدیدی از این بازی را با محوریت سلاح نمادین Chainsword در این بازی منتشر کرده است که ازطریق آن به معرفی ویژگی‌ها و جوانب مختلف این سلاح درگیری از فاصله نزدیک می‌‎پردازد. این سلاح، احتمالاً شناخته شده‌ترین سلاح در این مجموعه است که مطابق انتظار، عملکرد بسیار خشن و خیره‌ کننده‌ای دارد.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازیکنان با استفاده از سلاح Chainsword، انبوهی از نیروهای دشمن را با چرخاندان این اره برقی قدرتمند از پیش رو برمی‌دارند و ضربات ویرانگری را به نیروهای تریانیدز وارد می‌کنند. همچنین این سلاح برای ازبین‌بردن زره نیروهای قوی‌تر بسیار مؤثر عمل می‌کند و در آخر می‌توان با یک شلیک Bolt Pistol کار آن‌ها را تمام کرد. البته که روش‌های خشن‌تر دیگری هم برای این کار وجود دارد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. کمپین داستانی بازی تقریبا ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد. بازیکن‌ها می‌توانند کمپین بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را به‌صورت کوآپ تجربه کنند. درکنار مأموریت‌های کمپین می‌توان به حالت Operations اشاره کرد که به بازیکن امکان می‌دهد به‌صورت گروهی تا حداکثر سه نفر یا به‌تنهایی به مبارزه با دشمنان بپردازد. حالت Operations شامل ۶ نقشه منحصربه‌فرد است که هرکدام بازیکن را دربرابر هجوم ارتش Tyranids قرار می‌دهند و نویدبخش تجربه مبارزات PvE بی‌پایان و اکشن خواهند بود. علاوه‌براین حالت Eternal War برای رقابت‌های PvP در دسترس بازیکن قرار می‌گیرد که رقابت‌های آن به سه بخش Annihilation ،Seize Ground و King of the Hill تقسیم می‌شوند.

مبارزه با هیولاها در Warhammer 40,000: Space Marine 2

تیم Saber Interactive که اخیرا تریلرهای مفصلی از گیم‌پلی و مراحل توسعه بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را پخش کرد، جزئیات تازه‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این توسعه‌دهنده در پست جدید انجمن استیم تایید کرد بازیکن‌ها برای کامل کردن کمپین بازی به حدود ۱۲ ساعت زمان نیاز دارند. این کمپین، داستان نبردهای خونین ستوان Titus دربرابر نیروهای بیگانه Tyranids و Chaos را روایت خواهد کرد.

بااین که این بازی قرار بود در ابتدا در قالب فاز بتای عمومی در اختیار کاربران قرار بگیرد، این مرحله به‌دلیل نیاز به بهسازی بیشتر نسخه نهایی بازی، لغو شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده