نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰

فروش فوق‌العاده Dragon Ball Z: Kakarot ادامه دارد

شرکت بندای نامکو اعلام کرد که فروش بازی Dragon Ball Z: Kakarot از هشت میلیون نسخه فراتر رفته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بندای نامکو آمار جدیدی از میزان فروش بازی Dragon Ball Z: Kakarot ارائه کرده است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در ماه دسامبر ۲۰۲۱ موفق به فروش ۴.۵ میلیون نسخه شد و اکنون با فروش بیش از هشت میلیون نسخه رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. توسعه‌دهنده بازی در این‌باره اظهار داشت: «برای کمک به دستیابی به چنین دستاورد بزرگی از شما سپاسگزاریم. امیدواریم منتظر اتفاقات بعدی باشید.»

بازی Dragon Ball Z: Kakarot آخرین اقتباس از انیمه/مانگا خاطره‌انگیز آکیرا توریاما فقید به‌شمار می‌آید که توسط استودیو CyberConnect2 ساخته شده است. این بازی ماجراهای کاراکتر سون گوکو در دوران بزرگسالی را دنبال می‌کند و به ارک‌های داستانی Saiyan ،Namek ،Cell Saga و Buu Saga می‌پردازد. بسته‌های الحاقی پس از عرضه این ویدیوگیم نیز سایر آرک‌های داستانی، از Battle of Gods گرفته تا Goku’s Next Journey، را پوشش داد.

هنوز سخنی از محتواهای بعدی به میان نیامده است، اما شاید به‌زودی از سیزن پس بعدی رونمایی شود که احتمالا شامل Tournament of Power می‌شود. بااین‌حال بندای نامکو دست پر به نمایشگاه Anime Expo می‌آید که در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (۵ جولای ۲۰۲۴) برگزار می‌شود. بازی Dragon Ball Z: Kakarot در ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییپ و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده