فورتنایت وسایل نقلیه، نیتروفیست و موارد دیگری را در حالت Ranked Mode غیرفعال می‌کند

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت بازی Fortnite با خودرو
اپیک گیمز جزئیات برنامه‌های خود برای شروع رویدادهای تابستانی All Sweat Summer در بازی فورتنایت را اعلام کرد.
تبلیغات

فورتنایت در جریان اولین رویدادهای ویژه‌ی All Sweat Summer در بخش جدید Ranked Mode، تغییرات قابل توجهی را در تجربه بازی اعمال کرده است. بازیکنان در طول این رویدادهای درون بازی، در مأموریت‌های خاصی شرکت می‌کنند که جوایز ویژه‌ی تابستانی را برای آن‌ها به همراه دارد. تغییراتی که در طول این مدت در بازی اعمال می‌شوند، برای ایجاد یک تجربه فراگیر و درگیرکننده شبیه به تورنمنت‌ها طراحی شدند تا حداکثر بهره‌مندی از تعطیلات تابستانی را برای مخاطبان آن به همراه داشته باشد.

اکانت اطلاع‌رسانی Fortnite مجموعه‌ای از تغییرات را برای حالت‌های Ranked Battle Royale و Zero Build معرفی کرده است که در حدفاصل چهارم تا ۱۸ ژوئیه (۱۴ تا ۲۸ تیر) در بازی اعمال می‌شوند. در میان این تغییرات، غیرفعال‌سازی تمامی وسایل نقلیه، از جمله ماشین‌های ارتقاء یافته‌ی باس‌ها را خواهیم داشت و یک سری سلاح‌های مخصوص فصل پنجم از سیزن سوم بازی به همراه Nitro Fist نیز غیرفعال خواهند شد.

درنهایت، بازیکنان دیگر قادر به به کارگیری کاراکترها نخواهند بود. اما نیروهای NPC دشمن و باس‌های دیگر همچنان حاضر خواهند بود. به عبارت دیگر، وقت آن است که یک بار دیگر روحیت رقابت طلبی خود را در بازی به کارگرفته و در بخش All Sweat Test حالت Ranked شرکت کنید. تیم توسعه‌دهندگان با دقت به بازخورد بازیکنان در این مدت توجه خواهند داشت.

حالت رنکد بازی Fortnite

لازم به ذکر است که این تغییرات تنها برای حالت Ranked Mode بازی در نظر گرفته شده است و کل محتوای این فصل را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. حالت‌های استاندارد Battle Royale و Zero Build Mode همچنان آیتم‌هایی را که برای Chapter 5 Season 3 بازی معرفی شدند، شامل می‌شوند. از جمله‌ی این موارد، می‌توان به قابلیت Magneto اشاره کرد که بازیکنان ازطریق آن می‌توانند یک سپر فلزی را دربرابر خود بگیرند و پرتابه‌های خاصی را به سمت دشمن شلیک کنند. قابلیت‌های مربوط‌به ساخت و ساز در بازی و وسایل نقلیه که می‌توان با آن‌ها به دشمن آسیب وارد کرد نیز از دیگر موارد آن هستند.

در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، باید گفت که اپیک گیمز اخیراً با پخش تریلری اعلام کرد بازی فورتنایت به‌زودی میزبان حالت جدید خواهد بود. این حالت تازه و بتل‌رویال باعنوان Fortnite Reload عرضه می‌شود و بعضی از سلاح‌ها و مکان‌های کلاسیک بازی را برمی‌گرداند. بازیکن‌ها در حالت Fortnite Reload در رقابت‌های بتل‌رویال ۴۰ نفره شرکت می‌کنند که در نقشه‌ای جدید و متمرکزتر جریان دارند و شامل مکان‌های آشنایی ازجمله Tilted Towers و Retail Row خواهد بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات