توسعه بازی Bioshock 4 سرعت بیشتری خواهد گرفت

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
بوکر و الیزابت بین دو نسخه بازی BioShock
به‌نظر می‌رسد توسعه بازی Bioshock 4 در حال عبور از مراحل مهمی است و به‌زودی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.
تبلیغات

چند ماه پیش شرکت 2K رسماً تأیید کرد که ساخت بازی Bioshock 4 همچنان ادامه دارد. این بازی که توسط استودیو Cloud Chamber توسعه می‌یابد، قرار است بار دیگر گیمرها را به دنیایی منحصربه‌فرد ببرد و آن‌ها را در میان مخلوقات عجیب و غریب، داستان‌های جذاب و گیم‌پلی هیجان‌انگیز غوطه‌ور کند.اگرچه کن لوین، خالق بایوشاک درحال‌حاضر روی بازی جدید خود کار می‌کند، اما طرفداران این سری محبوب همچنان نسبت به آینده بایوشاک هیجان‌زده هستند.

اکنون هم اخبار خوشی از این جبهه به گوش می‌رسد. به‌روزرسانی جدیدی از روند توسعه بازی منتشر شده است و استودیو Cloud Chamber تأیید کرده که سرعت ساخت بازی Bioshock 4 بیشتر شده است. طبق گفته جف اسپونهور، به‌نظر می‌رسد که روند توسعه بازی Bioshock 4 به‌زودی وارد فاز جدیدی خواهد شد و شاهد سرعت‌گیری قابل توجهی در پیشرفت آن خواهیم بود. او اعلام کرده است که استودیو Cloud Chamber درحال‌حاضر مشغول استخدام افراد جدید برای موقعیت‌های مختلف است.

تصویر معروف بازی BioShock

این موضوع نشان‌دهنده آن است که پروژه از مراحل اولیه فراتر رفته و به مرحله‌ای رسیده است که به نیروهای متخصص بیشتری برای تکمیل و نهایی شدن نیاز دارد. استودیو Cloud Chamber آگهی‌های استخدامی متعددی را برای موقعیت‌های مختلف از جمله انیماتور، هنرمند، مهندس، نویسنده و طراح منتشر کرده است. با نزدیک به ۳۰ موقعیت شغلی در دسترس، به‌نظر می‌رسد که تلاش‌های گسترده‌ای برای نهایی کردن و عرضه هرچه سریع‌تر بایوشاک ۴ در حال انجام است.

درحالی‌که به‌روزرسانی‌های اخیر از روند توسعه بازی Bioshock 4 اخبار امیدوارکننده‌ای را به ارمغان آورده‌اند، اما طرفداران این سری محبوب نباید انتظار داشته باشند که این بازی به‌زودی روانه بازار شود. اگرچه انتشار بازی Bioshock 4 به‌زودی اتفاق نخواهد افتاد، اما استخدام‌های جدید در استودیو Cloud Chamber می‌تواند نویدبخش اخبار هیجان‌انگیز در آینده نزدیک باشد. این احتمال وجود دارد که با تکمیل تیم و پیشرفت روند توسعه، شاهد رونمایی از تریلر یا نمایش‌هایی از گیم‌پلی بازی تا پایان سال ۲۰۲۴ یا نهایتا تا سال ۲۰۲۵ باشیم.

در هر حال ۱۱ سال از عرضه بازی Bioshock Infinite بازی می‌گذرد و طرفداران همچنان منتظر بازی جدید بایوشاک هستند. شاید طرفداران بایوشاک از انتظار طولانی برای عرضه این بازی خسته شده باشند، اما پیام 2K روشن است: آن‌ها خواهان زمان بیشتری برای خلق بهترین تجربه ممکن برای مخاطبان خود هستند. همچنین بازی Judas، ساخته جدید کن لوین در سال ۲۰۲۵ که بسیاری آن را جانشین معنوی بایوشاک می‌دانند، عرضه خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات