نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱

بازی Dragon Age: The Veilguard سیستم شخصی‌سازی زره و تجهیزات دارد

بازی Dragon Age: The Veilguard امکان شخصی‌سازی زره و تجهیزات جنگی برای هر کلاس و شخصیت همراه را فراهم می‌کند.

همانطور که استودیو بایوور به طرفداران وعده داده است، بازی Dragon Age: The Veilguard مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند و پیشرفته را همراه‌با گزینه‌های وسیع برای بخش شخصی‌سازی ارائه خواهد کرد تا بازیکن‌ها بتوانند شخصیت اصلی دلخواه خود را با ویژگی‌هایی منحصربه خودشان خلق کنند. همچنین مکانیسم‌های چندلایه پیشرفت در بازی بخش‌های گسترده‌تری را به سیستم سفارشی‌سازی اضافه خواهند کرد.

حالا رسانه گیم اینفورمر در جدیدترین مقاله خود خاطرنشان کرده است بازی Dragon Age: The Veilguard امکان ساخت و شخصی‌سازی زره و تجهیزات جنگی بازیکن و همراهانش را فراهم می‌کند. این سیستم باعث می‌شود نوع تجهیزات و زره هر شخصیت همراه منحصربه خودش باشد. بازیکن می‌تواند برای هر شخصیت همراه زره، یک سلاح، یک حلقه و یک آیتم تزئینی را انتخاب کند.

بااین‌حال می‌توان انتظار شخصی‌سازی گسترده‌تری را برای شخصیت اصلی که با لقب Rook شناخته می‌شود را داشت؛ برای مثال می‌توان دو سلاح، دو حلقه، یک کلاه‌خود، یک کمربند و یک آویز طلسم را برای شخصیت اصلی انتخاب کرد. هرکدام از این تجهیزات علاوه‌بر تفاوت ظاهری شامل تغییراتی در قدرت بازیکن می‌شوند؛ برای مثال کمربندهای معمولی‌تر می‌توانند میزان تاثیر معجون‌های شفابخش را ارتقا دهند یا کمربندهای بهتر توانایی‌های جدیدی ازجمله شکست‌ناپذیری موقتی را فعال کنند.

گردهم‌آیی کاراکترهای Dragon Age: The Veilguard

نکته جالب‌تر درباره سیستم سفارشی‌سازی جدید بازی Dragon Age: The Veilguard این است که زره‌ها و تجهیزات دارای قطعات مختلفی هستند که هرکدام ظاهر متفاوتی برای کلاس‌ها و شخصیت‌های گوناگون خواهند داشت. درواقع از هر زره و تجهیزات جنگی چند مدل متفاوت در بازی وجود دارد تا مبارزهای هرکلاس از مدل منحصربه‌فردی که مخصوص آن‌ها طراحی شده است، استفاده کنند.

علاوه‌براین در زمان خلق شخصیت می‌توان رخ نهایی زره‌هایی که انتخاب می‌شوند را مشاهده کرد. این موضوع به بازیکن در تصمیم‌گیری بهتر برای انتخاب مدل اولیه هر زره کمک می‌کند و ازاین‌طریق می‌تواند ظاهر زره خود را درزمانی‌که تا نیمه یا انتهای بازی پیشرفت کرده است در همان ابتدای کار ببیند. همچنین می‌توان ظاهر Rook را در انواع لباس‌های سبک و غیرجنگی مشاهده کرد.

بازی Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده