نویسنده: علیرضا محمدی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷

تریلر گیم‌ پلی جدید بازی Death Stranding 2 احتمالا به‌زودی منتشر می‌شود

به‌نظر می‌رسد تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی مورد انتظار Death Stranding 2 در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

توکیو گیم شو ۲۰۲۴ قرار است یک رویداد هیجان‌انگیز باشد. پلی استیشن برای اولین‌بار از سال ۲۰۱۹ به‌عنوان غرفه‌دار در این مراسم شرکت خواهد کرد و هیدئو کوجیما نیز در آن حضور خواهد یافت.

هیدئو کوجیما اخیراً پوستر رویداد توکیو گیم شو را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و نشان داد که در این مراسم حضور خواهد داشت. استودیوی کوجیما پروداکشنز در حال حاضر پروژه‌های زیادی را در دست تولید دارد؛ از جمله Physint و OD که تا انتشار فاصله زیادی دارند و Death Stranding 2 که در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

حضور هیدئو کوجیما و پلی استیشن در رویداد توکیو گیم شو احتمالاً به ارائه نمایشی از بازی Death Stranding 2 منجر خواهد شد. در بهمن سال گذشته یک تریلر تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای از Death Stranding 2 منتشر شد که گیم‌پلی، داستان، محیط بازی و موارد دیگر را نشان می‌داد. ممکن است تریلری مشابه در رویداد بعدی توکیو گیم شو ارائه شود.

هیدئو کوجیما همچنین بیان کرده است که گرافیک Death Stranding 2 بهبود بیشتری خواهد یافت. در مورد بازی‌های OD و Physint که به ترتیب با همکاری ایکس باکس و پلی استیشن تولید می‌شوند نیز باید بگوییم که احتمالاً در رویداد اختصاصی سونی و مایکروسافت نمایش داده خواهند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده