نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲

دی‌ال‌سی Dawntrail بازی Final Fantasy 14 با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده است

بازی Final Fantasy 14 پس از انتشار بسته الحاقی Dawntrail به رکورد جدیدی در آمار بازیکن‌های همزمان دست یافت.

بسته الحاقی Dawntrail بازی Final Fantasy 14 به‌تازگی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. بااینکه انتشار این بسته الحاقی به‌خصوص در زمان دسترسی زودهنگام با مشکلاتی ازقبیل شلوغی سرورها همراه شد، اما درنهایت استقبال اولیه از آن فوق‌العاده بوده است.

اخیرا نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده Final Fantasy 14 در پیامی اعلام کرد بسته الحاقی Dawntrail پس از انتشار توانست رکورد حداکثر تعداد بازیکن‌های همزمان بازی را که بیش از یک دهه گذشته توسط دی‌ال‌سی A Realm Reborn ثبت شد پشت سر بگذارد. یوشیدا دراین‌باره افزود: «ابتدا می‌خواهم از همه شما به‌خاطر همکاری و صبری که در مواجهه با ازدحام سرورها در زمان دسترسی زودهنگام Dawntrail داشتید، تشکر کنم. با حمایت شما ما توانستیم به رکورد تعداد کاربران همزمانی برسیم که از زمان انتشار A Realm Reborn در سال ۲۰۱۳ ندیده بودیم.»

البته باید توجه داشت که Dawntrail اولین بسته الحاقی بازی Final Fantasy 14 به حساب می‌آید که علاوه‌بر کامپیوتر و پلی استیشن روی کنسول‌های ایکس باکس هم عرضه شده است. یوشیدا در ادامه بابت چند مشکل در تجربه کلی بازی عذرخواهی کرد و به بازیکن‌ها قول داد تیم توسعه در سریع‌ترین زمان ممکن به بررسی و رفع آن‌ها بپردازد. به‌نظر می‌رسد بخشی‌از این اقدام‌ها مربوط‌به بهینه‌سازی گیم‌پلی کلاس‌هایی ازجمله اخترشناس، راهب، افعی، جادوگر قرمز، جادوگر سیاه، تانک و سامورایی باشند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده