نویسنده: علیرضا محمدی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰

بازی Dying Light 2 ضرری ۲۵ میلیون دلاری را به همراه داشته است

آمار جدید نشان می‌دهند که بازی Dying Light 2 ضرری ۲۵ میلیون دلاری را برای استودیوی سازنده به ارمغان آورده است.

استودیوی تک‌لند یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های زامبی‌محور تاریخ را توسعه می‌دهد. کار آن‌ها روی سری Dying Light کاملاً تحسین‌برانگیز است. پس از گذشته سال‌ها هنوز به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدیدی برای آخرین بازی این مجموعه منتشر می‌شود و استودیو به پشتیبانی از بخش لایو سرویس آن ادامه می‌دهد.

بسیاری از ویژگی‌های مورد علاقه طرفداران اخیراْ به Dying Light 2 اضافه شدند و کاربران این بازی را حسابی هیجان‌زده کردند؛ اما بااین‌حال و با وجود این تلاش‌ها، استودیوی تک‌لند در سال گذشته ضرری معادل ۲۵ میلیون دلار را متحمل شده است.

Dying Light 2 با شکست فاصله زیادی دارد. این بازی تاکنون پنج میلیون نسخه فروخته و نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرده است. همچنین مخاطبان زیادی تا به امروز از تجربه آن لذت می‌برند؛ اما بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که استودیوی تک‌لند از تمرکز بر بخش لایو سرویس بازی ناامید شده است.

به‌دلیل هزینه‌های بالای تولید محتوا، تک‌لند میلیون‌ها دلار ضرر را متحمل شده و درآمد آن در سال مالی گذشته پنج برابر کاهش یافته است. این استودیو سال گذشته توسط شرکت چینی تنسنت خریداری شد؛ بنابراین چنین ضرری ممکن است مشکل بزرگی برای آن‌ها ایجاد نکند.

چندی پیش، خریدهای درون‌برنامه‌ای Dying Light 2 باعث خشم کاربران شدند. شاید این موضوع نقش کوچکی در ضرر مالی مذکور داشته باشد. تک‌لند همچنین در حال کار روی یک آ‌ی‌پی جدید است؛ بنابراین احتمال دارد که پشتیبانی از Dying Light 2 در سال آینده میلادی متوقف شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده