نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نبردهای نفس‌گیر شوالیه در بازی Final Fantasy 14
یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد.
تبلیغات

فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت Square Enix است؛ هرچند پس از عرضه نه‌چندان موفقیت‌آمیز بازی در سال ۲۰۱۰ هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که به چنین موفقیتی دست یابد. بازی Final Fantasy 14 پس از انتظاری طولانی سرانجام در اوایل سال جاری دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت و به‌تازگی میزبان بسته الحاقی Dawntrail شد، اما ظاهرا کار شرکت اسکوئر انیکس با این ویدیوگیم تمام نشده است.

همان‌طور که Kurakasis، یکی از افشاگرهای سرشناس صنعت بازی‌ها در انجمن Exputer ادعا کرد، نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست تولید قرار دارد. شرکت Tencent ظاهرا وظیفه توسعه نسخه موبایل بازی فاینال فانتزی ۱۴ را برعهده دارد که در سال ۲۰۱۸ برای همکاری با اسکوئر انیکس به توافق رسید. به‌نظر می‌رسد که تنسنت و اسکوئر انیکس در ابتدا برای تولید یک بازی معرفی‌نشده از مجموعه NieR همکاری می‌کردند، اما این پروژه درنهایت متوقف شد.

نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده Final Fantasy 14 اخیرا اعلام کرد که بسته الحاقی Dawntrail رکورد جدیدی در زمینه تعداد کاربران همزمان ثبت کرده است. این دی‌ال‌سی پس از انتشار توانست رکورد حداکثر تعداد بازیکن همزمان بازی را بشکند که بیش از یک دهه پیش به‌وسیله بسته الحاقی A Realm Reborn ثبت شد. داون‌تریل نخستین بسته الحاقی فاینال فانتزی ۱۴ به‌حساب می‌آید که علاوه‌بر کامپیوتر و پلی استیشن برای ایکس باکس نیز منتشر شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات