هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
مطالعه 3 دقیقه
تصویر هنری بازی Avowed
کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند.
تبلیغات

بازی Avowed که در دنیای Eora که جهان مشترکی با بازی Pillars of Eternity است، امسال قرار است منتشر شود. کری پتل، کارگردان این بازی، مصاحبه‌های زیادی با رسانه‌ها انجام داده است تا بتواند این بازی را بیشتر معرفی کند و در این مصاحبه‌ها به اجزای مختلفی از گیم‌پلی این بازی اشاره کرده است تا به گیمرها این اطمینان را بدهد که محتواهای فرعی نیز به اندازه بخش اصلی بازی تعاملی و جذاب هستند.

کری پتل و مت هنسن، کارگردان هنری بازی پیش از این نیز درباره المان‌های بزرگ گیم‌پلی این بازی صحبت کرده بودند و گفته بودند که همراهان شما در بازی، نقشی کلیدی و مهم در جریان داستان، مبارزات و سیستم تصمیم‌گیری اخلاق محور بازی دارند. تیم استودیو آبسیدیندر تلاش هستند تا عنوان Avowed را تا جای ممکن برای طرفداران ژانر فانتزی، تعاملی و در دسترس قرار دهند و با رعایت مساوات در میزان مأموریت‌های بزرگ و کوچک، تمام بخش‌های بازی را جذاب کنند.

یکی از دشمنان بازی Avowed در حال غرش

پتل و گیب پارامو، کارگردان بخش گیم‌پلی، در مصاحبه‌ای با رسانه ویندوز سنترال درباره انتخاب‌ها و عواقب آن‌ها، آزادی عمل بازیکنان و همراهان آن‌ها و همچنین بازخورد انجمن طرفداران بازی صحبت کردند. پتل همچنین به داستان تکاملی بازی در Living Lands اشاره کرد که با تصمیمات معنی‌دار بازیکن پر شده است و کوئست‌های کوچک و بزرگ را براساس همین تصمیمات در مسیر گیمر قرار می‌دهد.

او در اینباره گفت: «بازیکن باید در مسیر خود در جریان کوئست‌های فرعی و حتی در لحظاتی کوچکی که در جریان گشت‌و‌گذار در محیط بازی پیش می‌آید، تصمیماتی را بگیرد.» او همچنین گفت برخلاف دیگر بازی‌ها که برای بخش فرعی بازی از داستان‌های اضافی و غیرمهم استفاده می‌کنند، در Avowed تمرکز تیم توسعه‌دهنده بازی به یک اندازه روی داستان اصلی و بخش فرعی بوده است. پتل در ادامه گفت:

«ما هر چیزی را که در بازی است می‌خواستیم که باشد و جلوی چشم بازیکنان هم باشد تا ارزش زمانی‌که می‌گذارند داشته باشد. بعضی از این تجربه‌ها بزرگ هستند و بعضی نیز کوچک‌تر اما همه آن‌ها متمایز هستند. هیچ‌کدام از آن‌ها کپی نشده‌اند و همه آن‌ها محتوایی هستند که باعث تعامل بیشتر بازیکن با جهان بازی می‌شود و این شانس را به آن‌ها می‌دهد تا شخصیت خود را به خوبی نقش‌آفرینی کنند.»

مبارزه با تبر و جادو در بازی Avowed

پس از انتشار تریلر گیم‌پلی بازی در اوایل سال ۲۰۲۴، بازخوردها به این بازی متناقض بود و به‌خصوص در بخش مبارزات سخت بازی، نظرات منفی زیادی دیده می‌شد که باعث شد تیم سازنده تمرکز بیشتری بر توسعه این بخش قرار دهد. گیب پارامو در اینباره گفت: «این بخش از نظر ما خوب بوده است اما باید زودتر دستی به سر و روی آن می‌کشیدیم.» گویا استودیو به این نتیجه رسیده بود که بخش مبارزات به اندازه‌ای خوب بودند که در شوکیس به نمایش گذاشته شوند.

در تریلری که در شوکیس ایکس باکس ۲۰۲۴ از این بازی به نمایش درآمد و جزئیات بیشتری از گیم‌پلی بازی Avowed نمایش گذاشته شد، می‌شد پیشرفت چشمگیر بازی در بخش مبارزات را مشاهده کرد. آبسیدین واقعا در این بخش آنالیزهای مختلفی را انجام داده است و روی ارتقای حس بازیکنان در چرخاندن اسلحه‌ها و لحظه وارد شدن ضربه کار کرده و در نتیجه باعث بهبود بخش مبارزه در بازی شده است.

طبق شایعات بازی Avowed قرار است در تاریخ ۲۲ آبان امسال منتشر شود اما این تاریخ رسما تایید نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات