سازنده L.A. Noire احتمالا روی ساخت دنباله بازی کار می‌کند

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی L.A. Noire
گزارش جدیدی ادعا دارد تیم سازنده بازی L.A. Noire روی دنباله معنوی آن که در سال ۱۹۴۰ جریان دارد، کار می‌کند.
تبلیغات

استودیو تیم باندی و شرکت راک‌استار گیمز در سال ۲۰۱۱ بازی کاراگاهی L.A. Noire را منتشر کردند. درحالی‌که بسیاری از بازیکن‌ها ابتدا این بازی را دوست نداشتند، اما L.A. Noire درنهایت توانست بین مخاطبان به محبوبیت زیادی دست یابد. حال افشاگری تازه‌ای ادعا دارد اخبار خوبی برای طرفداران این بازی کاراگاهی در راه است.

به‌تازگی یک هنرمند ایتالیایی که روی موسیقی متن بازی‌ها کار می‌کند، با انتشار پستی ادعا کرد توسعه‌دهندگان بازی L.A. Noire مشغول توسعه دنباله معنوی آن هستند. به‌نظر می‌رسد این بازی روایتی هیجان‌انگیز و روانشناختی دارد و هم‌اکنون با نام خانه سوئدی (Swoden House) شناخته می‌شود.

کول فلپس در حال بررسی صحنه جرم در بازی L.A. Noire

در سال‌های گذشته طرفداران از سازنده L.A. Noire درخواست ساخت یک دنباله را داشته‌اند؛ چرا که بسیاری اعتقاد دارند این مجموعه رویکرد منحصربه‌فردی دارد و باتوجه‌به فناوری‌های مدرن و پیشرفت‌های داستان‌سرایی می‌تواند بیشتر از گذشته بدرخشد. بااین‌حال بعید است که این پروژه فاش شده یک دنباله مستقیم برای L.A. Noire باشد؛ چرا که امتیاز این مجموعه در اختیار راک‌استار گیمز است.

ازطرفی توسعه یک بازی فرعی با نام خانه سوئدی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که در بازی L.A. Noire یک مأموریت با محوریت مکانی به همین نام وجود داشت. پرونده مربوط‌به خانه سوئدی یکی از محبوب‌ترین پرونده‌های بازی بود که بازیکن در آن پرنده قتل Black-Dahlia را بررسی می‌کرد. درهمین‌حال مظنون اصلی جنایت در آن‌جا زندگی می‌کرد و احتمالا دنباله معنوی بازی با محوریت همین اتفاق توسعه می‌یابد.

وارد شدن به تونلی قدیمی و تاریک در بازی L.A. Noire

بازی L.A. Noire نکات مثبت بسیاری برای بازیکن‌ها به‌خصوص طرفداران سبک معمایی و کاراگاهی را در خود جای داده بود. بااین‌حال برخی از بخش‌های بازی ازجمله داستان‌سرایی، سیستم پیدا کردن سرنخ‌ها و تحقیقات جای پیشرفت بیشتری دارند. حال که استودیو سازنده به یک فرمول موفق و محکم دست یافته است، می‌تواند با توسعه نسخه معنوی آینده بسیاری از ویژگی‌های بازی گذشته را بهبود بخشد.

راک‌ا‌ستار گیمز درحال‌حاضر مشغول توسعه بازی موردانتظار GTA 6 است و به‌نظر نمی‌رسد تمایلی به بازگرداندن آی‌پی قدیمی خود داشته باشد. بااین‌حال این شرکت بازسازی سری Max Payne را به استودیو رمدی سپرده است؛ ازهمین‌رو می‌توان انتظار مشابهی را برای L.A. Noire داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات