بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

یک‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
نبردهای نفس‌گیر Spec Ops The Line
به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است.
تبلیغات

شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار می‌کند. نسخه‌های جدیدی از مجموعه بازی‌های بایوشاک، بوردرلندز و مافیا در دست تولید قرار دارند و آثار ورزشی این ناشر هر ساله به موفقیت‌های زیادی دست می‌یابند. شرکت توکی عملکرد خوبی در زمینه بازسازی آثار کلاسیک دارد و بازی Mafia Definitive Edition مصداق بارز این ادعا است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا طرفدارها باید منتظر ریمیک دیگری باشند.

همان‌طور که پروفایل لینکدین برت شوپ، طراح سه‌بعدی مشغول به کار در 2K نشان می‌دهد، این شرکت بیش از یک بازی معرفی‌نشده در دست تولید دارد که شامل یک بازی ورزشی، یک ریمیک و یک پروژه نامعلوم است. با اینکه نام این ریمیک مشخص نیست، به‌نظر می‌رسد که بازی Spec Ops: The Line و بازی Bioshock محتمل‌ترین گزینه‌ها باشند. البته شرکت توکی نسخه ریمستر بایوشاک را دردسترس کاربران کنسول‌های نسل قبل قرار داده است.

مدتی قبل فروش Spec Ops The Line در فروشگاه‌های آنلاین متوقف شد. با اینکه شرکت 2K مشکلات مربوط‌به مجوزها را دلیل حذف بازی از فروشگاه‌ها عنوان می‌کند، شاید این افدام به معرفی نسخه ریمیک اشاره داشته باشد. این بازی به‌خاطر برداشت بی‌نظیرش از جنگ طرفدارهای زیادی پیدا کرده است و همین موضوع آن را به کاندید اصلی دریافت نسخه ریمیک تبدیل می‌کند. در گذشته مدیر نوآوری بازی نیز به انتشار مجدد آن اشاره کرده بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات