بازی جدید یاکوزا غافل‌گیرکننده خواهد بود

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت اصلی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth سوار بر دلفین
استودیو Ryu Ga Gotoku اعلام کرد که بازی در دست تولیدشان طرفدارها را غافل‌گیر خواهد کرد.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو RGG به بازی بعدی خود اشاره کرده است. این توسعه‌دهنده در جریان رویداد Essence of Fandom در Anime Expo اعلام کرد: «نمی‌توانیم بگوییم که درباره کدام بازی صحبت می‌کنیم، اما باید بدانید که شگفت‌زده خواهید شد.» طرفدارها بر این باورند که منظور نسخه بعدی Like A Drago است.

بازی Like A Dragon: Infinite Wealth به‌عنوان آخرین نسخه مجموعه در اوایل سال جاری دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و با استقبال گسترده مواجه شد. یک سریال لایو-اکشن با اقتباس از این مجموعه نیز در دست تولید است که از شبکه آمازون پرایم ویدیو به نمایش در می‌آید. این سریال دارای ۶ اپیزود خواهد بود که در دو بخش تقدیم طرفدارها می‌شود. سه قسمت اول در تاریخ ۴ آبان (۲۵ اکتبر) و سه قسمت پایانی در تاریخ ۱۱ آبان (۱ نوامبر) پخش می‌شود.

سریال Like a Dragon: Yazkua که در ژاپن تولید می‌شود، با زبان ژاپنی به‌همراه زیرنویس یا به‌شکل دوبله قابل تماشا خواهد بود. وقایع این سریال در دو دوره زمانی (سال ۱۹۹۵ و سال ۲۰۰۵) رخ می‌دهند و زندگی، دوستان دوران کودکی و عواقب تصمیم‌های یک جنگجوی یاکوزا هراس‌انگیز و بی‌همتا را به تصویر می‌کشند. ماساهارو تاکه و کنگو تاکیموتو سکان هدایت این اقتباس تلویزیونی را در دست دارند و ریوما تاکوچی در نقش کیریو کازوما ظاهر می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات