۲/۵ میلیون دلار کمک مالی در همایش گیمرها جمع آوری شد

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
summer games done quick event logo
مجموعه Games Done Quick که همایش‌های مختلف گیمینگ را برگزار می‌کند توانست رکورد جمع‌آوری ۵۰ میلیون دلار کمک مالی در ۱۴ سال اخیر را ثبت کند.
تبلیغات

همایش Summer Games Done Quick که در مینه‌سوتای آمریکا برگزار شده بود، هر ساله میزبان گیمرهایی از سراسر جهان است تا در بخش اسپیدران بازی‌های مختلف با یکدیگر رقابت کنند. این همایش امسال توانست مبلغ ۲/۵۴۶/۲۹۰ دلار برای پزشکان بدون مرز سازمان ملل کمک مالی جمع‌آوری کند.

جذاب‌ترین بخش این همایش احتمالا زمانی بود که سگ مشهور Peanut Butter the Dog درکنار کن گریفی جونیور قرار گرفت تا بازی لیگ بیسبال MLB را به نمایش بگذارد. ویدیوهای این سگ که کنار یک کنترلر شخصی‌سازی شده قرار گرفته بود و با کمک کن گریفی روی دکمه‌ها کلیک می‌کرد و بازی را پیش می‌برد در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

peanut butter the dog at summer game done quick event

برگزارکنندگان این همایش در بیانیه خود اعلام کردند که جمعیت با پینات باتر همراه شده بود و هر بار که او یک ضربه موفق را ثبت می‌کرد فریاد می‌کشیدند، آهنگ می‌خواندند و دست‌هایشان را در هوا تکان می‌دادند.

در جریان اسپیدران بازی الن ویک ۲، گروهی که قرار بود رقابت کند، رقص شخصیت Herald of Darkness را اجرا کرد که قبلا نیز توسط سم لیک، کارگردان خلاق این بازی در جریان گیم آواردز اجرا شده بود.

برگزارکنندگان همچنین اعلام کردند که همایش بعدی به نام Flame Fatales از تاریخ ۱۸ مرداد لغایت ۴ شهریور، مراسم Awesome Games Done Quick از تاریخ ۱۶ دی لغایت ۲۳ دی در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا آمریکا و Summer Games Done Quick بعدی نیز ۱۵ تیر ۱۴۰۴ برمی‌گردد و به مدت یک هفته میزبان گیمرها از سراسر جهان است.

در تاریخ ۱۴ ساله این همایش برای نهاد و سازمان‌های مختلفی از جمله خیریه گیمرهای ناتوان و کم‌توان، پزشکان بدون مرز، سازمان تحقیقات اوتیسم، مرکز قوانین ملی زنان و سازمان پیشگیری از سرطان، کمک مالی جمع شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات