افزایش چشمگیر تعداد بازیکنان Bloodborne به لطف Elden Ring

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
ماجراجویی در بازی Bloodborne
به‌لطف هیجان عرضه Elden Ring: Shadow of the Erdtree، تعداد بازیکنان دیگر آثار استودیو فرام‌سافتور افزایش چشمگیری داشته است.
تبلیغات

علاقه‌مندان به بازی‌های فرام‌سافتور در ماه ژوئن به‌لطف انتشار Elden Ring: Shadow of the Erdtree حسابی سرگرم شدند. انتشار این بسته الحاقی، شور و هیجان زیادی را بین طرفداران برانگیخت و این هیجان به دیگر بازی‌های استودیو فرام‌سافتور نیز سرایت کرد. به‌طوری که در آستانه انتشار Shadow of the Erdtree، شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد بازیکنان این آثار بودیم.

طبق گزارش TrueTrophies، براساس داده‌های به‌دست آمده از بیش از ۳.۱ میلیون حساب کاربری فعال پلی استیشن در کل ماه ژوئن، بازی Bloodborne روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 شاهد افزایش ۵۷ درصدی تعداد بازیکنان خود بوده است. در آخرین هفته ماه پس از انتشار Shadow of the Erdtree، تعداد بازیکنان بلادبورن با ۱۱ درصد افزایش، به رتبه ۶۵ پربازیکن‌ترین بازی پلی استیشن در آن هفته رسید.

اینکه در آینده شاهد دنباله، ریمیک یا حتی یک نسخه ریمستر از بازی Bloodborne باشیم، چیزی است که فعلا مشخص نیست، اما طرفداران پرشمار این شاهکار فرام‌سافتور که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، قطعا می‌دانند که چگونه علاقه خود را به این بازی نشان دهند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات