عرضه بازی Cities: Skylines 2 برای کنسول‌ها دوباره تاخیر خورد

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از شهرهای مدرن با آسمان‌خراش‌های بسیار در پوستر بازی Cities: Skylines 2
تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Cities: Skylines 2 یک بار دیگر به تعویق افتاده است و زمان عرضه جدید آن مشخص نیست.
تبلیغات

بازی Cities: Skylines 2 در سال گذشته برای کامپیوترها منتشر شد و بازخوردهای متوسطی از طرفداران دریافت کرد. ازآن‌زمان بازیکن‌های کنسولی منتظر عرضه این بازی هستند و حال به‌نظر می‌رسد انتشار آن برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بار دیگر به تعویق افتاده است.

استودیو Colossal Order ابتدا در نظر داشت بازی را در فصل بهار برای کنسول‌ها منتشر کند، اما درنهایت تاریخ انتشار را به اکتبر امسال موکول کرد. حال این استودیو در بیانیه‌ای اعلام کرد نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 از نظر بیهنه‌سازی و ثبات عملکرد در حد انتظار پیشرفت نداشته است و به‌همین‌دلیل تاریخ عرضه آن تا زمان نامشخصی عقب می‌افتد.

سازنده Cities: Skylines 2 در آگست امسال یکی از نسخه‌های قابل عرضه بازی را به‌صورت کامل بررسی خواهد کرد تا براساس نتایج آن زمان عرضه جدید را مشخص کند یا به بهینه‌سازی بیشتر بازی ادامه دهد. باتوجه‌به همین موضوع طرفداران نباید منتظر اعلامیه جدیدی درباره تاریخ انتشار Cities: Skylines 2 برای کنسول‌ها باشند.

نمایی از فضای سبز یک شهر در بازی Cities: Skylines 2

استودیو Colossal Order می‌گوید تیم مراحل توسعه بازی را آهسته و پیوسته پیش می‌برد، اما درحال‌حاضر مشکلاتی از بازی همچنان حل نشده‌اند و می‌توانند به تجربه بازیکن آسیب بزنند: «ما درک می‌کنیم که تأخیر نسخه کنسولی بازی ناامیدکننده است و آن چیزی نیست که برای آن امیدوار بودیم. بااین‌حال ما متعهد هستیم در طول مسیر توسعه اخبار جدید را با شما به اشتراک گذاریم.»

بازی Cities: Skylines 2 در اکتبر سال گذشته برای کامپیوتر عرضه شد و تنها ۵۲ درصد از بازیکن‌های استیم نسبت‌به آن نظر مثبتی داشتند. در ادامه این بازی شهرسازی به‌دلیل مشکلات در عملکرد و به‌روزرسانی‌های ضعیف با انتقادهایی مواجه شد. علاوه‌براین عرضه بسته الحاقی پولی Beach Properties در مارس امسال نه‌تنها کمکی به بهبود شرایط بازی نکرد بلکه باعث خشم بیشتر بازیکن‌های استیم شد تا میانگین نظرات «بسیار منفی» را برای آن ثبت کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات