رشته بسکتبال به بازی Nintendo Switch Sports می‌آید

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
امتیازگیری در ورزش بسکتبال بازی Nintendo Switch Sports
با اعلام شرکت نینتندو، به‌روزرسانی رایگان بسکتبال در آینده نزدیک به بازی Nintendo Switch Sports اضافه خواهد شد.
تبلیغات

شرکت نینتندو مدتی قبل اعلام کرد رشته بسکتبال در قالب به‌روزرسانی رایگان به بازی Nintendo Switch Sports اضافه می‌شود. حال توسعه‌دهنده ژاپنی در بیانیه جدیدی تایید کرد این به‌روزرسانی از تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ (۹ ژوئیه ۲۰۲۴) در دسترس تمام بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

ورزش بسکتبال در این به‌روزرسانی جدید شامل حالت‌های مختلفی است که یکی از آن‌ها Three-Point Challenge خواهد بود. بازیکن در این حالت تک‌نفره باید در مدت زمان تعیین شده بیشترین پرتاب سه‌امتیازی ممکن را کسب کند. این حالت امکان تجربه کوآپ محلی را تا چهار بازیکن همزمان فراهم می‌کند. همچنین رقابت‌های چندنفره Five-Streak Battle و مسابقات 2v2 به دو صورت آنلاین و محلی قابل تجربه هستند.

بازی Nintendo Switch Sports در آوریل ۲۰۲۲ عرضه شد و تا پایان مارس ۲۰۲۴ بیش از ۱۳ میلیون واحد فروش را ثبت کرد. بااینکه بازی ورزشی و چندنفره نینتندو سوییچ عملکرد موفقی داشته است، اما نینتندو در سال‌های گذشته به‌روزرسانی‌های پراکنده‌ای را برای آن در نظر گرفت که ازجمله آن‌ها می‌توان به به‌روزرسانی آگست ۲۰۲۲ اشاره کرد که دو ورزش والیبال و لگ استرپ را در دسترس قرار داد. همچنین به‌روزرسانی نوامبر همان سال ورزش گلف و قابلیت LAN Play را به بازی اضافه کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات