تریلر Life is Strange: Double Exposure؛ آشنایی با صفی

سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
معاشرت صفی و مکس در بازی Life is Strange: Double Exposure
شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure را برای معرفی کاراکتر صفی پخش کرد.
تبلیغات

بازی Life is Strange: Double Exposure شرکت اسکوئر انیکس در انتهای سال جاری از راه می‌رسد. وقایع این دنباله سال‌ها پس از حوادث لایف ایز استرنج رخ می‌دهند که مکس کالفیلد وارد دانشگاه کالدون واقع در ایالت ورمانت می‌شود و دوستان جدیدی نظیر صفی پیدا می‌کند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی پخش شده است. این تریلر به نمایش خصوصیات اخلاقی صفی می‌پردازد و جزئیات بیشتری از رفاقتش با مکس را ارائه می‌دهد.

صفیه لیولین-فایاد یا صفی به‌عنوان یک شاعر و فردی اجتماعی معرفی می‌شود که می‌خواهد به مکس کمک کند تا آزادانه حرف دلش را بزند. بااین‌حال با قتل ناگهانی این کاراکتر ورق برمی‌گردد و مکس پس از استفاده از قدرت‌هایش به‌جای اینکه به عقب برگردد، وارد یک خط زمانی موازی می‌شود. در این خط زمانی صفی هنوز زنده است، اما این تنها در صورتی خبر خوشی به‌حساب می‌آید که قاتلش آزاد نبود. مکس امیدوار به حل معمای قتل صفی با پرش بین خطوط زمانی است.

جالب اینکه صفی دختر یاسمین، رئیس دانشگاه کالدون است، اما هنوز معلوم نیست که این موضوع چه تأثیری بر داستان خواهد داشت. بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۸ آبان (۲۹ اکتبر) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد و در زمان نامعلوم دیگری به نینتندو سوییچ راه می‌یابد. این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد که پایان دلخواه خود از نسخه اول را انتخاب کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات