بازی Pixel RPG برای موبایل معرفی شد

سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های بازی Pixel RPG
شرکت دیزنی اینتراکتیو و استودیوی گانگ‌هو اینترتینمنت از بازی Pixel RPG رونمایی کردند.
تبلیغات

شرکت دیزنی اینتراکتیو و استودیوی گانگ‌هو اینترتینمنت بازی جدیدی را برای پلتفرم تلفن‌های همراه معرفی کردند. این بازی Pixel RPG نام دارد و قرار است اواخر امسال عرضه شود. پیش‌ثبت‌نام‌های آن نیز هم‌اکنون در اپ استور و فروشگاه گوگل پلی در حال انجام است.

بااین‌حال، بازیکنان باید توجه داشته باشند که پیش‌ثبت‌نام در حال حاضر فقط برای کاربران ژاپنی این دو فروشگاه امکان‌پذیر است و سازندگان هنوز عرضه بازی در مناطق دیگر را تأیید نکرده‌اند. Pixel RPG یک زمین بازی برای طرفداران دیزنی است و گروه‌های متنوعی از شخصیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. داستان در قلمرویی پرهرج‌ومرج جریان دارد؛ جایی که دنیای بازی‌‌های مختلف به هم متصل شده‌اند و مجموعه‌ای از شخصیت‌ها گرد هم آمده‌اند تا دنیای مربوط‌به خود را نجات دهند.

هر یک از کاراکترها نیز دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد و داستان‌های جذاب خود هستند. جهان‌های بازی تحت یک حمله اسرارآمیز قرار گرفته‌اند و به‌زودی نابود خواهند شد. تمام شخصیت‌ها به یکدیگر پیوسته‌اند؛ اما در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهند گیج شده‌اند و این نقش شما به‌عنوان یک بازیکن است که به همراه آن‌ها یک داستان حماسی را آغاز کنید؛ جهان‌های بازی را از نابودی نجات دهید و نظم را به این جهان آشفته بازگردانید.

عناصر گیم‌پلی

بازی Pixel RPG یک تجربه گیم‌پلی هیجان‌انگیز را با نبردهای سریع خود ارائه می‌دهد. کنترل‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساده باشند و اطمینان حاصل کنند که حتی تازه‌واردان به این ژانر نیز می‌توانند از آن لذت ببرند. همچنین می‌توانید گروه‌هایی از شخصیت‌های مختلف دیزنی را به اکسپدیشن‌ها بفرستید تا منابع مورد نیازتان را در زمان غیبت شما پیدا کنند. در رابطه با امکانات شخصی‌سازی نیز می‌توانید آواتار خود را بسازید و آن را با مجموعه‌ای از آیتم‌ها و لباس‌ها سفارشی کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات