علاقه طرفداران مجموعه Assassin’s Creed به روایت دوران جنگ سرد

سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی هنری سری Assassin’s Creed
براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد طرفداران مجموعه Assassin’s Creed علاقه بسیار زیادی دارند که نسخه بعدی این سری در دوره زمانی جنگ سرد روایت شود.
تبلیغات

از بدو تولد مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed، این سری شاهد خطوط زمانی تاریخی متنوعی در دوره‌های مختلف بوده است. این دوره‌ها شامل مصر باستان، جنگ صلیبی سوم، یونان باستان و حتی عصر وایکینگ‌ها با بازی Assassin’s Creed Valhalla می‌شود.

حال باتوجه به جدیدترین اخبار بازی و اطلاعات دردسترس، به‌نظر می‌رسد طرفداران خواهان این هستند که بازی بعدی این مجموعه در دوران جنگ سرد روایت شود‌؛ چراکه این دوره پتانسیل کشف نشده‌ی زیادی دارد. چندی پیش بود که در پستی در ردیت، طرفداران سری Assassin’s Creed در مورد این موضوع بحث کردند که چه نوع فضایی برای نسخه بعدی این مجموعه مورد علاقه‌ی اکثر مردم است. برای مدت طولانی، چنین پست‌هایی مملو از درخواست‌ها برای ساخت نسخه‌ای با محوریت ژاپن بود. نکته‌ی جالب توجه این است که اکنون بسیاری از نظرات نشان‌دهنده‌ی علاقه به اثری براساس دوران جنگ سرد است.

چنانچه از طرفداران قدیمی و سرسخت مجموعه Assassin’s Creed باشید قطعا هم‌نظر هستید که اکثر نسخه‌های این سری دارای خطوط زمانی نسبتا تاریخی هستند که به صدها سال پیش برمی‌گردد. حال باتوجه به اینکه خط زمانی جنگ سرد بازیکنان را به وقایع نسبتاً معاصر سوق می‌دهد، می‌تواند یکی از دلایل تمایل و علاقه گیمرها به آن باشد.

درصورت به حقیقت پیوستن این موضوع، شرکت یوبیسافت می‌تواند ساخته خود را به ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی گسترش دهد. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید جنگ سرد از سال ۱۹۴۷ تا ۱۹۹۱ به طول انجامید که فرصت زیادی را برای وقوع رویدادهای متعدد تا زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی فراهم می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید تیم سازنده چه واکنشی به خواسته‌های طرفداران مجموعه Assassin’s Creed نشان می‌دهند؟ شما هم چنانچه طرفدار این سری هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات