تریلر جدید بازی Overwatch 2 از همکاری با Transformers خبر می‌دهد

سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
آپتیموس پرایم شمشیر به دست و آماده نبرد
لحظاتی پیش استودیوی بلیزارد اینترتینمنت با انتشار یک تریلر سینماتیک، جزئیات بیشتری را از همکاری Overwatch 2 با سری Transformers ارائه داد.
تبلیغات

همکاری بازی Overwatch 2 با سری Transformers از امروز آغاز می‌شود. یک تریلر سینماتیک جدید نیز در این رابطه منتشر شده است و نشان می‌دهد که کدام قهرمانان از بازی Overwatch 2 قرار است اسکین‌های سری Transformers را دریافت کنند. تریلر مورد بحث را می‌توانید در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

همان‌طور که در تریلر نیز نشان داده می‌شود، Reinhardt به آپتیموس پرایم، Bastion به بامبل‌بی، Sojourn به آرسی و Ramattra به مگاترون (دشمن اصلی آپتیموس پرایم) تبدیل خواهند شد. باید گفت که انیمیشن این تریلر بسیار برجسته بوده و از بهترین نمونه‌هایی است که طی چند وقت اخیر در صنعت ویدیو گیم دیده‌ایم.

این همکاری احتمالاً شامل یک حالت جدید با زمان محدود و همچنین چندین اسکین رایگان خواهد بود. متأسفانه اقلام تزئینی نشان داده شده در تریلر احتمالاً پولی هستند و باید آن‌ها را خریداری کنید. انتظار داریم که قیمت هر اسکین حدود ۲۰ دلار باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در مورد همکاری Overwatch 2 با سری Transformers چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات