کارگردان روایی Wolverine روی دنباله Cyberpunk 2077 کار می‌کند

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
لم دادن جانی سیلورهند روی مبل یک غذاخوری در بازی Cyberpunk 2077
کارگردان روایی بازی Marvel’s Wolverine که ماه قبل به سی‌دی پراجکت رد پیوست، هم‌اکنون در توسعه دنباله Cyberpunk 2077 مشارکت دارد.
تبلیغات

شرکت سی‌دی پراجکت رد هم‌اکنون توسعه چند پروژه هیجان‌انگیز را پیش می‌برد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دنباله بازی Cyberpunk 2077 با نام رمزی Project Orion است. توسعه‌دهنده لهستانی در فوریه گذشته آنا مگیل، نویسنده اصلی داستان Fable را برای ساخت این دنباله استخدام کرده بود و حال به‌نظر می‌رسد یک توسعه‌دهنده با سابقه دیگر را برای پروژه مذکور انتخاب کرده است.

در ماه گذشته مری کنی، کارگردان مشترک داستان‌سرایی استودیو اینسامنیاک گیمز به‌عنوان نویسنده ارشد به شرکت سی‌دی پراجکت رد پیوست. این نویسنده که سابقه کار روی بازی‌های Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Ratchet and Clank: Rift Apart شرکت سونی را دارد و کارگردانی مشترک روایت Marvel’s Wolverine را بر عهده داشته است، هم‌اکنون مسئولیت سناریوی مأموریت‌ها، شخصیت‌پردازی، دیالوگ‌نویسی، صحنه‌های سینمایی و ارائه پیشنهادهای داستانی برای پروژه Orion را پذیرفته است.

درحال‌حاضر اطلاعات اندکی از دنباله در حال توسعه بازی Cyberpunk 2077 را در اختیار داریم و تنها می‌دانیم این پروژه در اوایل امسال در مراحل اولیه توسعه قرار داشت. بااینکه هنوز از مسیر داستانی و طراحی محیطی این بازی چیز زیادی نمی‌دانیم اما پاول ساسکو، کارگردان مشترک بازی به طرفداران وعده پردازش بیشتر به پس‌زمینه بازی اول با لحنی بسیار تندتر را داده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات