پلی استیشن پورتال پرفروش‌ترین لوازم جانبی آمریکا در سال ۲۰۲۴ بوده است

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
ابعاد کلی پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal) سونی
آمار پرفروش‌ترین لوازم جانبی ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ منتشر شده است و پلی استیشن پورتال در صدر جداول فروش قرار دارد.
تبلیغات

زمانی‌که پلی استیشن پورتال معرفی شد، نگرانی‌های زیادی درباره پتانسیل آن وجود داشت؛ اما برخلاف پیش‌بینی‌ها این کنسول فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. مت پیسکاتلا از سیرکانا می‌گوید که فروش پلی استیشن پورتال طی ماه می (اردیبهشت) در بریتانیا از هر لوازم جانبی دیگری بیشتری بوده است.

همچنین این دستگاه لقب پرفروش‌ترین لوازم جانبی سال ۲۰۲۴ را یدک می‌کشد. پورتال پلی استیشن در نوامبر سال ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) عرضه شد و ظرف دو روز تمام ظرفیت آن در ایالات متحده و بریتانیا به فروش رفت. همچنین فروش آن طی هفته اول در اسپانیا سه برابر کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بود.

سونی آمار فروش این دستگاه را اعلام نکرده است؛ اما هیرومی واکای، معاون بخش محصولات پلی استیشن در فوریه سال گذشته (بهمن ۱۴۰۱) تایید کرد که تقاضا برای پلی استیشن پورتال فراتر از حد انتظارات بوده است.

از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون رقمی معادل ۱۴۸ میلیون دلار صرف خرید لوازم جانبی شده است که در مقایسه با سال گذشته کاهش هشت درصدی را نشان می‌دهد. فروش گیم‌پدها نیز ۱۲ درصد کاهش داشته است؛ اما هدفون‌ها و هدست‌ها از افزایش ۱۲ درصدی فروش لذت می‌برند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات