اولین ویدیو گیم پلی بازی College Football 25 منتشر شد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
گیم پلی بازی College Football 25
طرفداران بازی‌های College Football، بعد از ۱۱ سال بالاخره قرار است در این ماه نسخه جدیدی از این مجموعه را دریافت کنند.
تبلیغات

بازی NCAA Football 14 در سال ۲۰۱۳ آخرین باری بود که شرکت الکترونیک آرتز یک بازی کالج فوتبال را عرضه می‌کند. بااین‌وجود توسعه‌دهنده در ادامه موفق نشد مجوز NCAA خود را تمدید کند و تنها در چند سال گذشته گزارش‌هایی از احتمال احیای سری کالج فوتبال EA شنیده بودیم. اما در سال گذشته بود که EA بالاخره بازگشت این سری را رسماً تأیید کرد. حالا EA Sports اولین نگاه به گیم‌پلی بازی College Football 25 را در اختیار طرفداران قرار داده است. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

معرفی بازی EA Sports College Football 25 در بهمن ماه سال گذشته، همراه‌با یک تیزر کوتاه بود که هیچ جزئیاتی از تصاویر یا گیم‌پلی بازی نشان نمی‌داد و تنها لوگوی بازی را برای معرفی رسمی به نمایش می‌گذاشت. در آن زمان اعلام شد که رونمایی کامل از بازی در می ۲۰۲۴ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۳) انجام خواهد شد.

طی چند هفته گذشته، EA شروع به انتشار کلیپ‌های کوتاهی از گیم‌پلی این بازی در جاهای مختلف کرد. اما تاکنون ویدیو کامل و واضحی از آن ارائه نشده بود. این ویدیو طولانی که حدود ۲۰ دقیقه هم است، نگاهی به مسابقه میشیگان دربرابر تگزاس در دانشگاه Penn State دارد. داناوان ادوارد (از میشیگان) به‌عنوان یکی از ورزشکاران روی کاور بازی کنترل گیم‌پلی بازی را در دست دارد. علاوه‌بر‌این توسعه‌دهندگان بازی نیز به ارائه توضیحاتی درباره آن می‌پردازند.

بازی College Football 25 قرار است در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۹ تیر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. کسانی‌که نسخه Deluxe edition بازی را پیش خرید کنند، سه روز زودتر به نسخه نهایی بازی دسترس خواهند داشت. EA Sports هفته گذشته هم مطلبی مفصل با عنوان نگاه دقیق به بخش Dynasty Mode بازی منتشر کرد که شامل بیش از ۱۷ هزار کلمه اطلاعات درباره بازی است.

EA چند پروژه ورزشی ازجمله بازی F1 24، بازی EA Sports College Football 25، بازی EA Sports Madden NFL 25، بازی EA Sports FC 25 و بازی EA Sports NHL 25 را در برنامه انتشار دارد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات