توسعه بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 تمام شد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت بازی Warhammer 40000: Space Marine 2
استودیو سیبر اینتراکتیو خبر اتمام توسعه بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را اعلام کرد.
تبلیغات

بازی Warhammer 40,000: Space Marine حدود ۱۳ سال قبل عرضه شد و توانست تجربه‌ای کالت و کلاسیک از مبارزات خونین انسان‌ها دربرابر بیگانگان را به نمایش گذارد. حال استودیو سیبر اینتراکتیو توسعه دنباله این بازی را به‌دست گرفته است و آن را تا پایان امسال عرضه خواهد کرد. بااینکه هنوز چند ماه تا انتشار Warhammer 40,000: Space Marine 2 فاصله داریم، اما تیم سازنده به نقطه عطف مهمی در مسیر تولید بازی دست یافته است.

اخیرا شرکت فوکوس اینترتینمنت و استودیو سیبر اینتراکتیو که به‌ترتیب انتشار و توسعه بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را بر عهده دارند در بیانیه مشترکی اعلام کردند توسعه بازی تمام شده و اصطلاحا گلد شده است. از این زمان به بعد اقدامات استودیو سازنده مربوط‌به بهینه‌سازی بیشتر بازی و توسعه به‌روزرسانی روز اول انتشار برای رفع مشکلات و باگ‌های احتمالی خواهد بود.

پوستر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

باتوجه‌به اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی فاصله داریم، احتمالا برخی بازیکن‌ها انتظار تمام شدن بخش اصلی توسعه بازی در این زمان را نداشته‌اند. بااین‌حال اطمینان از اینکه تاریخ عرضه بازی در آینده با تأخیر مواجه نخواهد شد، می‌تواند برای طرفداران آن راضی‌کننده باشد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. سیبر اینتراکتیو در ابتدا برنامه داشت قبل عرضه بازی یک نسخه بتا را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد، اما اخیرا اعلام کرد به‌دلیل اولویت تمرکز روی توسعه کامل بازی برای رسیدن به تاریخ عرضه، برگزاری تست بتا لغو شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات